Skip to main content
beantwoord

Eén en Canvas


  • Is lekker bezig
  • 7 reacties

Ik krijg momenteel geen beeld en geluid bij de zenders Eén en Canvas. Alle andere zenders doen het wel.

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hey @Filip,

Laten we snel kijken naar een oplossing! Het kan voorkomen dat een zender geen signaal heeft.

Soms helpt het om de TV-ontvanger te resetten. Dit doe je door de stekker van de TV-ontvanger uit het stopcontact te halen. Na 30 seconden wachten kan je de stroom weer aansluiten. Je televisie maakt dan opnieuw verbinding. Dit kan enkele minuten duren. Werkt deze reset niet? Geen probleem Ik heb hier een topic met nog een paar tips: https://forum.tele2.nl/tv-187/info-ik-heb-slecht-of-geen-beeld-op-tv-wat-te-doen-80089.

Werken deze tips niet dan zijn er waarschijnlijk poblemen bij de zender zelf. Dit kunnen we niet oplossen en dan moeten we het afwachten. Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 5 juli 2021

Hey @Filip,

Laten we snel kijken naar een oplossing! Het kan voorkomen dat een zender geen signaal heeft.

Soms helpt het om de TV-ontvanger te resetten. Dit doe je door de stekker van de TV-ontvanger uit het stopcontact te halen. Na 30 seconden wachten kan je de stroom weer aansluiten. Je televisie maakt dan opnieuw verbinding. Dit kan enkele minuten duren. Werkt deze reset niet? Geen probleem Ik heb hier een topic met nog een paar tips: https://forum.tele2.nl/tv-187/info-ik-heb-slecht-of-geen-beeld-op-tv-wat-te-doen-80089.

Werken deze tips niet dan zijn er waarschijnlijk poblemen bij de zender zelf. Dit kunnen we niet oplossen en dan moeten we het afwachten. Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
 


                Geachte medewerker/ster.

We hebben al weken geen teletekst op Belgie. Moeten volgens bericht uit service Belgie

zelf de provider update. Nu is mijn vraag kunnen jullie dit voor ons doen.

               H.G.Arie van Leeuwen Zwijndrecht


Arie van Leeuwen schreef:

                Geachte medewerker/ster.

We hebben al weken geen teletekst op Belgie. Moeten volgens bericht uit service Belgie

zelf de provider update. Nu is mijn vraag kunnen jullie dit voor ons doen.

               H.G.Arie van Leeuwen Zwijndrecht

 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey @Arie van Leeuwen, maak via deze link even een eigen topic. Dan helpen we je daar verder.

Dit topic is namelijk al beantwoord en ga ik sluiten. Ik zie je topic tegemoet! 😄