beantwoord

Tele2 Thuis - internet afgesloten link werkt niet

  • 16 April 2022
  • 4 reacties
  • 82 x bekeken

Mijn internet was donderdag ineens afgesloten omdat er nog een factuur open stond. Dit terwijl ik 16 dagen geleden nog een betaling heb verricht. 

Nu wil ik graag betalen om weer aangesloten te worden. Het probleem is dat de betaal link van tele2 niet correct was waardoor de betaling was geannuleerd.

Nu staat er: 'Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen'

Dit stond er dus ruim 30 uur geleden ook al en ik kan dus niet betalen. Hier baal ik enorm van omdat ik internet nodig had dit weekend, en vind het erg onprofessioneel van Tele2 om iemand af te sluiten en dan een niet werkende link te sturen. Waarschijnlijk het enige wat ik nu kan doen is handmatig overmaken en wachten tot op ze vroegst dinsdag. 

icon

Beste antwoord door Des2000 16 April 2022, 13:04

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het beste blijft om, zoals afgesproken in je contract, te zorgen dat de automatische incasso kan worden afgeschreven. Alle andere betaalmethoden zijn alternatieven en vergen meer proces stappen waar zaken mis kunnen gaan.

Reputatie 4
Badge +3

Hi, 

 

Bel even met de klanten service  van Tele2, Dan kunnen ze je een mail sturen met daarin alle gegevens die nodig zijn om de betaling te kunnen doen ( rekening nummer Tele2, factuur nummer en je klant nummer )

Zodra je de betaling hebt gedaan dan kunnen ze je ook weer aansluiten en zou je ongeveer na 2 uur weer internet kunnen hebben.

 

Groetjes,

Des

Reputatie 7
Badge +8

Vermoedelijk niet voor dinsdag! 

Maar blijf hopen!

Denk eraan na opnieuw aansluiten alles opnieuw opstarten! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Rogier1

Welkom op de Tele2 Community! Heb jij inmiddels al contact gehad met mijn collega’s van Tele2 Thuis? Mocht dit niet het geval zijn, wil ik je aanraden om met hen te bellen zoals @Des2000 aangeeft! Mocht ik nog iets anders voor je kunnen doen, laat je het dan weten middels een nieuw topic? 😊

Reageer