beantwoord

Tv-decoder heeft de geest gegeven

  • 28 February 2022
  • 6 reacties
  • 155 x bekeken

Beste mensen,

 

Willen jullie graag de nieuwe tv-decoder opsturen ter vervanging van mijn oude tv-decoder? In het kort: Alle pogingen om het weer aan de praat te krijgen zijn tevergeefs gebleken. Alle instructies die hier staan werken helaas niet. Wat ik ook doe, niks werkt het. Het is ons opgevallen dat het af en toe uitvalt of blijft het hangen tijdens het wisselen van kanalen. Nu start het helemaal niks meer. De opgesomde pogingen zijn:

  • Uit- en aanzetten, ook met een pauze ertussen van meer dan half uur.
  • Ook tegelijkertijd het uit- en aanzetten van modem.
  • Soms ruik ik alsof er iets verbrand is, maar dit is niet zeker. Want ik zie niks bijzonders.
  • Alle betrokken internetkabels zijn gecontroleerd en ze werken prima, ook het afspelen van films via Netflix als test.
  • Alle HDMI-kabels zijn tevens gecontroleerd en ze werken ook uitstekend.
  • Het internetten doet uitstekend om na te lopen of het misschien toch niet aan modem ligt.
  • Het resetten van modem haalt niks uit.
  • De batterijen van afstandsbediening zijn gecontroleerd en desnoods ze vervangen, maar dit haalt ook niks uit.

Dus ik heb een sterk vermoeden dat de tv-decoder de geest gegeven heeft. Vandaar mijn verzoek om het te vervangen. Graag jullie reaktie. Alvast bedankt voor jullie moeite!

 

Met vriendelijke groet,


Dennis.

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 March 2022, 09:11

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Vuurbok welkom bij de community.

Je praat hier met andere klanten en er lezen ook moderators mee. Een snellere manier om dit probleem aan Tele2 voor te leggen is door het bellen van klantenservice. Zij kunnen met je bekijken wat voor decoder en met name welke voeding je hebt. Ook kunnen zij eventueel vervanging van items verzorgen.

Beste Eric,

 

Bedankt voor je reaktie en dat zal ik zeker doen. Alleen door mijn gehoorbeperking ben ik helaas niet in staat om de telefonische kontakten te kunnen onderhouden. Ook kan ik nergens een e-mailadres van Tele2 vinden. Vandaar dat ik hier mijn bericht achtergelaten had.

 

Groeten van Dennis.

Misschien kan een moderator als @Marciano van Tele2 of @Johrick van Tele2 je hier dan helpen.

Ook kun je eventueel op https://www.tele2.nl/klantenservice#contact voor de chatbot kiezen, en dan bij de chatbot “medewerker spreken” in typen, als het goed is moet je dan met een medewerker doorverbonden worden in de chat.

Beste Shilka,

 

Sorry voor mijn verlaten reaktie. Je advies zal ik opvolgen. Hartelijk bedankt voor je moeite!

 

Groeten van Dennis.

Reputatie 7
Badge +8

Mailadres. Kun je vergeten bij tele2. 

Helaas gebruiken ze geen algemeen mailadres.

Hopelijk krijg je snel hulp van een tele2 moderator. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Vuurbok, heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's via de Chatbot om een nieuwe tv-decoder te ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer