beantwoord

Niet kunnen inloggen webmail zonnet

  • 21 May 2022
  • 7 reacties
  • 262 x bekeken

Reputatie 1
Badge

krijg bij het inloggen via webmail de melding: Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.

icon

Beste antwoord door Rudolf60 23 May 2022, 09:17

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Rudolf60 . Heb je een nog vast internet abonnement van Tele2?

Reputatie 1
Badge

ja, die heb ik en er wordt dagelijks gebruik van gemaakt.

Via Outlook kan ik niet verzenden, maar wel ontvangen.

Reputatie 7
Badge +12

De firma zonnet.nl levert de email dienst, maar als je nog een Tele2 vast internet abonnement hebt kun je via de Tele2 klantenservice een storing laten aanmelden bij de firma zonnet.nl.

Er zijn ook klanten die direct een email abonnement bij de firma zonnet.nl hebben afgesloten. Dan gaat de support via de firm zonnet.nl rechtstreeks.

Reputatie 1
Badge

Heb geen abonnement bij de firma zonnet.nl

Denk dat ik niet kan inloggen op de webmail en geen mail kan versturen via @zonnet.nl, omdat mijn e-mailadres misschien is aangemerkt als spam.

Er schijnt vrijdagavond 20 mei veel mail te zijn verstuurd, terwijl ik niet thuis was.

Kunnen jullie dit oplossen?

Of moet ik maandag contact opnemen met de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +12

Op zondag is de klantenservice van Tele2 gesloten. Het beste kun je maandag even bellen, dan zullen ze een ticket voor de 2e lijn maken.

Reputatie 7
Badge +8

Maandag bellen met 020-7544444! 

Reputatie 1
Badge

De klantenservice heeft mijn account kunnen vrijgeven.

Wachtwoord veranderd en kan nu weer inloggen.

Reageer