beantwoord

Gesproken ondertiteling werkt niet meer

  • 13 April 2022
  • 7 reacties
  • 183 x bekeken

Sinds een week +/- werkt gesproken ondertiteling werkt niet meer op Tele2 kanaal 601/602/603.

Werkt dit bij andere Tele2-ers nog wel?

 

Dit vraag ik namelijk voor mijn slechtziende oma. Ze heeft de Tele2 helpdesk al gebeld, maar die kennen deze functie niet eens en hebben haar een nieuwe TV decoder opgestuurd. Deze heb ik vandaag aangesloten. Samen met de helpdesk van Tele2 40 min werk omdat het maximale aantal decoders waren aangesloten. Maar het probleem was er nog steeds. Ook was deze helpdesker niet bekend met de gesproken ondertiteling kanalen.

 

Het bezoeken van kanaal 601/602/603 zou toch genoeg moeten zijn om deze functie te activeren? Of is hierin iets veranderd.

icon

Beste antwoord door Floor109 15 April 2022, 15:26

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Maarten-NVT

Allereerst wil ik je van harte welkom heten op de Tele2 Community! Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik niet heel veel afweet van Tele2 Thuis, maar hopelijk kan @Floor109 ons voorzien van een antwoord! Ik wil wel nog aangeven dat ik het echt super lief van je vind dat je dit voor je Oma navraagt! Ik denk dat ze dit zeker kan waarderen.

Mocht dit al opgelost zijn via een andere weg, laat je het ons dan weten? Dan kan ik dit topic als behandelt markeren! 😊

Reputatie 6
Badge +7

GOS kanalen (gesproken ondertiteling slechthorenden) zitten inderdaad op 601/602/603, naar mijn weten zit hier geen in/uitschakel functie bij en hoort het altijd aan te staan, toen ik nog voor Tele2 werkte heb ik dit nooit op individueel niveau een storing zien geven, als er iets speelde was het een algemeen issue.

Jammer dat je zo'n slechte ervaring hebt met de klantenservice, maximum aantal tv ontvangers aangesloten (D1 foutcode) is 1 druk op de knop om op te lossen en had sowieso al voorkomen kunnen worden door de 1e collega.

Ik heb geen Tele2 TV dus ik kan het niet voor je testen, op kantoor hebben ze een testopstelling, maar dan moet je net geluk hebben dat degene die je belt niet thuis werkt. Maar die collega kan natuurlijk ook even iemand op kantoor vragen om het te testen.

Dank voor de reacties,

Ik heb vandaag met de helpdesk van Tele2 gebeld en ze hebben dit probleem doorgeven aan de technische dienst. Er was nog geen storing bekend.

Ook heb ik even de NPO gebeld, daar was ook (nog) geen storing bekend.

Goed om te weten dat de storing niet aan de kant van de gebruiker zit maar er meer aan de hand is.

Vandaag gebeld met Rene van Tele2. Hij kon mij vertellen dat het probleem er nog is en dat deze komende dagen in de planning staat om opgelost te worden.

Reputatie 5
Badge +6

Woehoe! Fijn om te horen dat er op korte termijn een oplossing komt @Maarten-NVT

Problemen zijn er nog steeds, weer de klantenservice gebeld en deze keer met Jasmijn gesproken.

Probleem wordt vaker gehoord maar er is geen oplossing. Nogmaals aan de technische dienst doorgegeven maar Jasmijn kan geen termijn geven wanneer dit probleem wordt opgelost.

Inmiddels zit mijn oma al anderhalf maand zonder de Gesproken ondertiteling… 

 

Probleem is nog steeds niet opgelost, 

Hoe kan ik dit probleem verder escaleren en wat zijn de mogelijkheden voor compensatie totdat de problemen zijn verholpen?

Reageer