Is deze mail echt of is dit phishing?

Is deze mail echt of is dit phishing?
Beste antwoord door Anonymous
Inmiddels is het verhaal alleen maar absurder geworden;
Ik heb vorige week gebeld met de klantenservice en gevraagd hoe de instellingen nu stonden, omdat ik na deze mail, en het opnieuw uit laten zetten van alle privacy opties (geen aanbiedingen , onderzoeken, nieuwsbrieven etc via mail meer) toch weer nieuwe reclame mails kreeg.
Hierop bleek dat de privacy opties voor thuisklanten helemaal verwijderd zijn. Deze zijn niet meer in te zien of te wijzigen voor thuis klanten, ook niet meer via de telefonische helpdesk. Ze bestaan gewoon helemaal niet meer.
Aangezien dit tegen alle wet en regelgeving ingaat heb ik het maar opgegeven om tele2 nog een kans te bieden dit beter te regelen. Ik heb een officiele klacht gedaan bij de betreffende instanties, ik heb contact gehad met direct research, ze het hele verhaal verteld, en ze hebben mijn email adres uit hun bestanden verwijderd. direct research heb ik nu geblokkeerd, en ook info@mail.tele2.nl heb ik nu geblokkeerd om spam tegen te houden. Aangezien alles nu in handen van ACM etc. ligt, waar ik sowieso geen zicht heb op de verdere ontwikkelingen kan ik nu dit topic als beantwoord beschouwen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.