Skip to main content

Ik kan vanaf mijn telefoon geen email verzenden (zonnet account). De mails komen wel binnen via poort 110 en zouden verzonden moeten worden via poort 25. Echter verzenden doet ie niet. krijgt geen verbinding met de surfer zo lijkt. Als ik via webmail based verzend gaat het verzenden als binnenkomen prima. Weet iemand wat er niet goed gaat of heeft iemand anders dit probleem ook.

dank Re

Ik kan helemaal niks ontvangen of verzenden via een extern programma, en niemand bij tele2 weet nog hoe de eigen provider mail werkend te krijgen is of functioneel te houden is. Als je de helpdesk belt zeggen ze dat je maar een ander e-mail adres moet gebruiken.


Hoi @ronwijn Heb je naast een Tele2 mobiel ook nog een vast internet abonnement van Tele2 waaraan dit email adres is gekoppeld? Er is een support pagina van zonnet.nl waar je een vraag aan kunt stellen. 

Ook zou je kunnen kijken of je een publieke SMTP kunt gebruiken. Bijvoorbeeld die van Google


Die support pagina kun je als tele2 klant niet terecht hoor, dan moet je bij tele2 zijn


Alleen jammer dat tele2 weigert support te bieden en alleen nog maar zegt dat je maar een ander e-mail adres moet gebruiken. 


Reageer