Zaterdag 14 mei 2022, Amsterdam. Van ≠ 17 uur tot 24 uur
-Geen internet en geen vaste telefoon.
-Met smartphone naar Tele2/Klantenservice/Meer hulp/Storingen en onderhoud:
-Geen storing Amsterdam
-Wel melding dat op vrijdag 13 mei 2022 het westelijk gedeelte van Nederland mogelijk problemen zijn met het internet. Update zou volgen
-Geen updates.
-Al mijn kabel-verbndingen gecontroleerd/diverse keren gereset Tevergeefs.
-Mijn kabelverbindingen zijn goed.
-De volgende dag bleek ik weer een werkende internetverbinding te hebben.
Mijn klacht:
Dit niet de eerste keer dat bij mij een internetstoring was, die niet vermeld werd als zodanig op de site van Tele2. Slechts bij navraag bij helpdesk bleek dat er inderdaad een storing was (geweest), maar dat die niet gemeld werd op de site. Dit is me de afgelopen jaren meerdere malen overkomen.
Mijn advies:
-Schaf die beledigende robot-dame af. Behalve dat ik me beledigd voel aangesproken te worden door een uiterst stompzinnig wezen, biedt “ze” ook geen oplossing.
-Schaf ook de rubriek Storingen en onderhoud af. Die wordt niet onderhouden. Schijnt ontzettend moeilijk te zijn.
Iets voor een, altijd open deuren intrappende ‘manager’?