Skip to main content
Antwoord

Serverfout: 554 5.7.1

  • June 16, 2022
  • 5 reacties
  • 208 x bekeken

Henk Grim

Krijg deze melding na verzenden berichten. Wat is de oplossing? 

Zonnet emailadres heb ik.

Beste antwoord door Des2000

Dag Henk,

Omdat je het hebt over een los staand mail adres dat niet gekoppeld is aan een actief Tele2 thuis ( internet, tv en of vast bellen ) abonement dien je voor vragen omtrent je e-mail adres zijn bij www.zonnet.nl/support

 

Tele2 ondersteunt geen los staande mail adressen van Zonnet en Versatel 

Greetzz

 

Des

 

5 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • June 16, 2022

Hoi @Henk Grim . Heb je nog een vaste internetverbinding van Tele2 of is dit alleen een los e-mail abonnement van zonnet?


Henk Grim
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • June 16, 2022

los emailabonnement


Henk Grim
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • June 16, 2022

En krijg ook al de gehele dag :

 

Ik kan niet meer inloggen. Te vaak gebeurd.

 

Please help

 


Forum|alt.badge.img+3
  • Forum Virtuoso
  • Antwoord
  • June 16, 2022

Dag Henk,

Omdat je het hebt over een los staand mail adres dat niet gekoppeld is aan een actief Tele2 thuis ( internet, tv en of vast bellen ) abonement dien je voor vragen omtrent je e-mail adres zijn bij www.zonnet.nl/support

 

Tele2 ondersteunt geen los staande mail adressen van Zonnet en Versatel 

Greetzz

 

Des

 


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • June 18, 2022

Gebruik je een extern emailclient zoals outlook (Zo ja, welke versie)? Of log je in op de webmail van zonnet?