beantwoord

TV beeld hapert

  • 2 August 2022
  • 3 reacties
  • 502 x bekeken

Mijn tv beeld blijft constant hangen en loopt vast. Alle kabels gecheckt en tevens modem al eens 30 seconden uitgezet / stekker uitgetrokken. Maakt het allemaal niet beter. Kan iemand helpen?

icon

Beste antwoord door Manouk van Tele2 3 August 2022, 13:35

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Rebecca1987s!

Ik snap dat je goed televisie wilt kijken, daar gaan wij voor zorgen!

Heb je al gekeken naar onze tips om het te kunnen oplossen? In het topic laten we stap voor stap zien wat je allemaal kan doen om de verbinding te verbeteren. Werkt het hierna echt nog niet, dan adviseer ik je om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan kijken of zij het direct voor je kunnen oplossen of dat er een monteur langs moet komen!

Beste Manouk, de link 'tips’ stuurt me terug naar dit bericht en de klantenservice pagina stuurt me na het doorlopen van een lange vragenlijst steeds weer terug zonder oplossing. Heb jij een concrete link voor me waar ik wel terecht kan met deze storing? Dank je! 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Rebecca1987s, ik kom wel op het goede topic terecht via mijn link, kan je het nogmaals proberen? Ik heb hem nogmaals toegevoegd in dit bericht voor de zekerheid, zodat ik er zeker van ben dat jij er komt! 

Op de pagina van de klantenservice kan je naar beneden scrollen en zie je de opties chat en telefonisch contact staan, dat scheelt je een hele vragenlijst. Wil je liever bellen en kan je het nummer niet gelijk terugvinden op de pagina? Dan is dit het telefoonnummer die je moet hebben: 020 754 4444.

Reageer