beantwoord

Kom niet in Tele2 webmail

  • 7 June 2022
  • 2 reacties
  • 2706 x bekeken

Het lukt me al een paar dagen niet om in te loggen op webmail.tele2.nl. Het vreemde is dat ik wel op mijn telefoon de e-mails van mijn tele2 account ontvang (gmail). Ik kan mijn account niet wijzigen, aangezien er een verkeerd of misschien wel een heel oud 06-nummer van mij wordt weergegeven voor het versturen van een SMS. Ik zit voor een lange tijd in het buitenland. Bellen is geen optie. Heel erg jammer dat jullie niet een mailbox hebben waar dit soort problemen naar gestuurd kan worden.

icon

Beste antwoord door carbear 1 July 2022, 16:37

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Volgens mij kan alleen een moderator dit oplossen of iemand van de klantenservice.

Ik raad je sowiso aan om een email adres te nemen bij gmail of outlook of iets onafhankelijks. Dat werkt beter en heeft een aantal voordelen zoals meer opslag etc.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @rietschoten,

Voor een lange tijd in het buitenland zitten klinkt allereerst heerlijk! Maar je wil natuurlijk gewoon in je mail kunnen. Ik ben het 100% met @carbear eens om bijvoorbeeld een Gmail account te gebruiken voor alle voordelen.

Dat gezegd hebbende wil ik je vragen eens te kijken in dit artikel:

 

Mocht het hiermee niet lukken, dan wil ik je vragen even contact op te nemen met mijn collega’s van de klantenservice of (als bellen niet gaat) de chat. Dit kan via deze pagina, klik op de chatbot en type ‘medewerker spreken’. Dan komt een van mijn collega’s je helpen. Zij kunnen namelijk in onze Thuis-systemen. Als ik daar zelf toegang tot had, had ik je met alle liefde zelf geholpen.

Laat je het me weten of bovenstaande helpt? Ik hoor het graag van je! 😊

Groetjes,

Marciano

Reageer