beantwoord

Geen retourdoos ontvangen voor modem

  • 2 October 2022
  • 6 reacties
  • 482 x bekeken

Hi,

Per 30-9 is mijn ADSL abonnement opgezegd en ben van provider gewisseld.

Jullie hebben dit administratief prima snel geregeld echter in de laatste mail die ik op 30-9 kreeg stond (oa): “Als het goed is heb je al een retourdoos van ons ontvangen. Daarin moet je de apparatuur binnen 14 kalenderdagen terugsturen. Als je dat niet doet, moeten wij helaas € 99,- in rekening brengen.”

Je voelt hem al aankomen, ik heb dus nog geen doos ontvangen. Kunnen jullie helpen?

icon

Beste antwoord door Sprtpd 4 October 2022, 14:53

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt ook een willekeurige doos gebruiken. Op hun site staat:

"

Ik heb geen retourdoos ontvangen, wat nu?

Verberg inhoud

Geen nood, die kunnen moderators toesturen. Laat een reactie achter en vul je klantnummer in in jouw profiel en het is zo gepiept. Kan je daar niet op wachten, dan kan je zelf de apparatuur terug sturen. Wat je dient mee te sturen:

  • Bovengenoemde apparatuur
  • Je naam, adres, postcode, woonplaats en klantnummer
  • De reden van retourzending (opzegging/defect)

Adres
Tele2 Return Service
Antwoordnummer 10020
5140VB Waalwijk

Als je het pakket afgeeft bij het postkantoor of een postagentschap dan krijg je altijd een Track & Trace code. Bewaar die heel goed!

"

 

Moet ik, gezien het feit dat ‘Marciano van Tele2’ het bericht van Eric (dank daarvoor Eric) geliket heeft, daaruit opmaken dat dat ook het antwoord van Tele2 gaat zijn?

Dat jullie geen retour doos gaan toesturen? Wat jullie dus wel beloven, met vlak daarna dus het dreigement dat jullie 100 piek gaat factureren als ik niks opstuur?

Overigens: www.tele2.nl/retour (wat jullie in een sms naar me gestuurd hebben) doet het ook niet. Dus jullie maken het (ex)klanten die iets moeten terug sturen niet echt gemakkelijk.

Reputatie 4
Badge +3

Hi

 

Als je alle gegevens in je profiel hebt gezet incl je klant nummer dan kan de moderator je ook een retour box opsturen

Wat Eric zegt kan ook.

Je kan ook even bellen met de klanten service en dan heb je binnen een paar dagen een retour box in je brievenbus.

Des

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Sprtpd,

Ik heb Eric’s reactie geliked, omdat de informatie absoluut klopt. Mocht je liever een doos van ons ontvangen, dan kan dat natuurlijk ook! Dan wil ik je vragen even te bellen met 020-7544444 of via de chat een retourdoos op te vragen. Dit kan via deze link. Ik had het graag zelf voor je opgestuurd, echter kom ik niet in onze Thuis-systemen. Zo te horen had je deze al moeten ontvangen, maar daar is blijkbaar iets niet goed gegaan. Excuses hiervoor.

Bedankt voor het aangeven dat de pagina (https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/apparatuur-terugsturen) niet werkt. Ik zal deze direct doorsturen naar de juiste collega’s om voortaan de juiste informatie mee te sturen.

Laat je het ons weten als het is gelukt met de retourdoos? We horen het graag van je!

Hoi @Sprtpd,

Ik heb Eric’s reactie geliked, omdat de informatie absoluut klopt. Mocht je liever een doos van ons ontvangen, dan kan dat natuurlijk ook! Dan wil ik je vragen even te bellen met 020-7544444 of via de chat een retourdoos op te vragen. Dit kan via deze link. Ik had het graag zelf voor je opgestuurd, echter kom ik niet in onze Thuis-systemen. Zo te horen had je deze al moeten ontvangen, maar daar is blijkbaar iets niet goed gegaan. Excuses hiervoor.

Bedankt voor het aangeven dat de pagina (https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/apparatuur-terugsturen) niet werkt. Ik zal deze direct doorsturen naar de juiste collega’s om voortaan de juiste informatie mee te sturen.

Laat je het ons weten als het is gelukt met de retourdoos? We horen het graag van je!

 

Dank voor de bevestiging Marciano.

Reputatie 7
Badge +12

Hi, geen dank. Dan wens ik je voor nu nog een hele fijne dag! 😊

Reageer