Beste Klantenservice van de Tele2,
Op 11 oktober heeft Tele2 mij een mail gestuurd met de onderstaande informatie.
Je internetverbinding bij Tele2 loopt nog via een KPN-koperaansluiting. KPN houdt op met deze verouderde techniek. Als je niks doet, stopt jouw verbinding en je contract bij ons op 15 december 2022
Kortom: per 15-12-2022 is mijn contract bij Tele2 beëindigd, en de internetverbinding is afgesloten
Waarom heeft Tele2 vandaag dan wel het gehele maandbedrag afgeschreven van € 26,55.
Ik neem aan dat ik naar rato de maand december betaal, en niet het volle pond; aangezien mijn contract per 15 december beëindigd is.
Alvast dank voor uw reactie en het retourneren van het geld.
Fijne dagen gewenst!
Hartelijke groeten, Claire
Klantenservice
Vanmorgen heb ik om half 11 naar de klantenservice gebeld en een medewerker aan de lijn gekregen (zeker niet onvriendelijk), maar hetgeen ik vertelde leek niet goed tot hem door te dringen. Er vielen stiltes/ging traag, alsof de medewerker niet meer aan de lijn was. Niet helder bij het gesprek aanwezig was (?). Het opnemen van de telefoon verliep tevens beetje vreemd, er werd niks gezegd. Geen naam. Geen goedemorgen, u spreekt met Klantenservice van Tele2.
Omdat ik niet echt verder kwam in dit klantencontact met Tele2, heb ik later in de ochtend opnieuw naar de klantenservice gebeld. Na 23 minuten (!) in de wacht te hebben gestaan, heb ik maar opgehangen... Vandaar mijn bericht via deze weg.