Inmiddels is mijn internetsnelheid gedaald tot ver onder de beloofde 13 Mbps down (zie bijlage). Dit begint problematisch te worden met thuiswerken en tv kijken.
Ik heb
- getest met de laptop met kabel en ipad via wifi: geen verschil
- de modem meerdere malen volledig opnieuw opgestart
- de kabel tussen modem en telefoonaansluiting vervangen door een andere, kortere kabel
Kunt u a.u.b. zorgen dat ik de snelheid weer haal waarvoor ik betaal.
Marciano van Tele29 maanden geleden
Hi Paulus, je moet natuurlijk gebruikmaken van de beste en snelste verbinding en daar gaan we je bij helpen! Ik kan dit zelf echter niet voor je controleren, anders had ik het graag direct zelf gedaan. Ik kom namelijk niet in onze Thuis-systemen, maar geen zorgen, mijn collega’s van de telefonische klantenservice en de Chat hebben deze toegang wel. Bel ze even op 020-7544444 of chat via deze pagina. Laat je het me a.u.b. weten of ze het hebben kunnen oplossen? Ik hoor het graag van je!
Hi Paulus, je moet natuurlijk gebruikmaken van de beste en snelste verbinding en daar gaan we je bij helpen! Ik kan dit zelf echter niet voor je controleren, anders had ik het graag direct zelf gedaan. Ik kom namelijk niet in onze Thuis-systemen, maar geen zorgen, mijn collega’s van de telefonische klantenservice en de Chat hebben deze toegang wel. Bel ze even op 020-7544444 of chat via deze pagina. Laat je het me a.u.b. weten of ze het hebben kunnen oplossen? Ik hoor het graag van je!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.