beantwoord

Apparatuur verzonden maar herinnering

  • 6 January 2023
  • 1 reactie
  • 34 x bekeken

Hallo,

Ik heb binnen 2 weken na het einde van mijn abonnement de apparatuur terug gestuurd volgens instructies van jullie. Echter kreeg ik vandaag een herinnering brief.. probleem is dat ik wel het verzend bewijs heb... Alleen is hij meegewassen in de was... De code ed is helaas niet meer leesbaar. Stom... Maar het is eenmaal gebeurt en normaal heb ik eigenlijk ook nooit gehad dat een pakket niet is aangekomen en ik dit nodig zou moeten hebben. Ik heb op internet opgezocht of deze code via het postnl punt nog is op te vragen maar dit is volgens mij niet mogelijk.. Ik heb wel datum en tijd wanneer heb ongeveer ingecheckt is bij het post nl punt . Ik baal hier ontzettend van, wellicht kunnen jullie mij helpen?

icon

Beste antwoord door Des2000 7 January 2023, 08:03

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

 

Bel even met de klantenservice van Tele2.

Zij kunnen in hun systeem zien of een pakket wel of niet is aangekomen.

Het kan wel gebeuren dat de brief met de herrinering en de verwerking elkander hebbeb gekruisd.

 

TIP: Maak altijd een foto van een verzendbewijs als je iets terug stuurt naar een leverancier of het nu Tele2 of een bol.com of iets anders. Want officieel moet JIJ bewijzen dat iets is opgestuurd en als het niet binnen in is gekomen dan kan een leverancier een boete opleggen.

Des

 

Reageer