Hallo,
Ik kan plotseling geen e-mails meer verzenden met outlook sinds ik glasvezel kreeg (T-Mobile) met een nieuw modem van tele2/T-mobile. Ik ontvang wel mail, maar kan dus niets meer verzenden??? Heeft dit iets te maken met tele2 dat nu T-mobile is geworden? Lijkt me sterk want ze zijn toch samen en als dat voor mij iets zou veranderen, zouden ze dat toch zeggen.
Ik krijg de volgende foutmelding:
Verzenden...rapporteert fout (0*80042109): Er kan in Outlook geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Neem contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.
Ook deze melding:
Fout (0*80004005): De bewerking is mislukt.
Maar wie is mijn provider nou? Ik heb een zonnet e-mailadres. Is het tele2 of is het t-mobile?
Ik hoop dat mijn probleem opgelost kan worden want contact opnemen is nog niet zo makkelijk!
Bij voorbaat hartelijk dank!