De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hallo Ik kan mijn nieuwe simkaart niet activeren, kunnen jullie dat down aub.
Ik kan sinds 3 dagen niet internetten, bellen en sms'en. Jullie stuurde uit jullie zelf een nieuwe sim kaart. Deze kan ik nu niet activeren omdat ik geen sms code kan ontvangen, met beiden (oud en nieuw) simkaarten niet. Bellen naar de klantenservice kan dus ook niet, want geen service. Kunnen jullie mij helpen? Door de website word ik elke keer terug gestuurd naar de activeerpagina waar ik niks aan heb.
heb een nieuwe simkaart ontvangen (vanwege 4g), en geprobeerd deze te activeren via mijn tele2 website maar deze kan schijnbaar niet geactiveert worden (want geen sms ontvangen)op de 4g mobiel zelf wordt “geen service” mededeling getoond iemand een idee?
Hoi,Eerder vandaag zoals wel eens vaker 24 uurs abbo à 3,00 aangeschaft. Er staat nu iets niet goed in jullie app want ipv 24 uur unlimited data, krijg ik maar 100 mb waar ik natuurlijk supersnel doorheen ben gegaan. Ik heb het nogmaals geprobeerd omdat ik dacht dat het aan mij lag, maar weer hetzelfde verhaal. Nu als tussenoplossing maar een unlimited data abbo aangeschaft, maar ik zie de kosten wel graag terug!! Jullie klantenservice kan ik met 22 wachtenden in de rij niet bereiken. Hoor graag!
De overstap naar een 4G netwerk is al een aantal keer uitgesteld voor mij. Nu lijkt de oversrap gemaakt te zijn zonder waarschuwing. Nu heb ik al sinds het weekend de melding "Sim 1 niet geregistreerd". Ik heb een klein aantal posts gelezen hier en heb een aantal dingen geprobeerd:- Telefoon opnieuw opstarten;- Wat informatie aanpassen bij de APN;- SIM kaart in slot 2 stoppen (je weet maar nooit)Nu heb ik maar een nieuwe SIM aangevraagd, maar ik kan nu dus even niet bellen naar de klantenservice. Hopelijk biedt het forum de oplossing!
Hoi Tele2! Na het forum afgestruind te hebben op zoek naar informatie over de E-sim wil ik graag weten of jullie enig idee hebben of deze bij jullie beschikbaar worden gemaakt en zo ja wanneer.
Ik ben net klant geworden bij tele2z Ik kan mijn simkaart niet activeren omdat ik geen sms’jes kan ontvangen… ik kan ook niet bellen omdat ik geen service heb. mvg lisa
Beste Tele2 Ik ben vandaag al een aantal uren bezig om met u een normaal gesprek te voeren.Tot mijn frustratie heb ik tot 2 keer toe mijn verhaal gedaan bij jullie opzeg afdeling. Werd ik in de wacht gezet en daar na de verbinding verbroken.Graag zou ik een normale aanbieding willen hebben tot het opzeggen van mijn huidige contract. Dit omdat ik gebruik wil maken van de ESim services. Die jullie niet bieden. Maar het jullie collega’s t-mobile wel. Tevens bel ik al via hun dus snap ik niet waarom dit zo moeizaam werkt. T-mobile geeft aan niets te kunnen betekenen. En bij jullie word ik as we speak in de wacht gezet door een medewerker. Ik lees graag jullie reactie op dit toch wel uitzonderlijke fenomeen. Pim
ik heb 15 januari vervangende simkaart aangevraagt en donderdag 17 januari ontvange maar kan het niet activeren en 100 keer contact opgenomen met klantenservice maar ze zeggen dat systeem vastgelopen is en dat ik moet afwachten nou ben al een week niet bereikbaar en weet niet hoelang het gaat duren maar betaal wel lekker volledige abonnementskosten... en ze kunnen ook niet andere oplossing vinden! ik ben vaste klant bij jullie thuis internet en mobiele abonnement maar dit vind ik echt niet kunnen
Hallo, Een aantal dagen geleden ging ploseling me simkaart kapot. Toen heb ik een nieuwe aangevraagd, zonder de oude te blokkeren. Nu heb ik de nieuwe binnen gekregen maar lukt het niet om hem te activeren. Ik kan ook geen smsjes ontvangen of bellen naar de klantenservice. Ik heb op mijntele2 de oude nu geblokkeerd en heb begrepen dat er weer een nieuwe kaart onder weg is. Dit is niet nodig. Ik wil gewoon dat ik deze simkaart kan activeren. Ik ben nu hier alleen en dus lastig om Tele2 te bereiken. Groeten, Kevin Mulder
Nieuwe simkaart, nieuwe klant, nummerbehoud vanaf Vodafone. Sim kaart werkt ook niet in ander toestel. Uit en aan zetten werkt niet. Soft reset werkt niet. iPhone 12 Pro Max. Dank alvast!
Hoi!ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart binnen, de oude is al ongeldig en doet het niet.ik moest de klantenservice contacteren om alles goed te laten lopen, heb gebeld en er werd gezegd dat hij was geactiveerd.een uur later doet hij het nog steeds niet.
Beste, ik kan mijn simkaart niet activeren, kan ook niet bellen en niet sms-en. Hoe nu verder?
Ook bij mij is het gebeurt dat ik niet meegenomen ben in de netwerkovergang. Nu al een week zonder telefoon en de nieuwe simkaart vandaag ontvangen.Omdat ik geen andere telefoon heb, kan ik de nieuwe kaart niet activeren. Via chat lukt het niet om medewerker te spreken.Via deze weg graag hulp om dit te doen
Ik krijg vandaag mijn nieuwe simkaart binnen, nu wil ik hem activeren maar dat lukt niet. Dit omdat ik geen sms kan krijgen omdat hij niet geactiveerd is. Ik kan ook de klanten service niet bellen want ik heb geen werkende simkaart. Wat nu?
Hey, zou iemand me kunnen helpen ik krijg de klantenservice maar niet aan de lijn…. ik heb vandaag mn nieuwe telefoon ontvangen en mijn huidig abonnement loopt nog tot 20 januari bij tmobile, nou heb ik ook pas vandaag nummerbehoud kunnen aanvragen en dit wordt pas geactiveerd op de 12e van februari…. hoe werkt dat dan nu met me huidige abonnement bij tmobile? Kan ik überhaupt dadelijk wel smsen bellen en data gebruiken? Wanneer gaat mijn nieuwe abonnement in? Ik hoor het graag
mijn telefoon werkt al sinds vorige week woensdag niet meer, contact gehad met tele2 . er is iets fout gegaan bij het overzetten naar ander 4g netwerk. vrijdag kreeg ik bericht dat mijn sim kaart verstuurd is , het is ondertussen dindag maar helaas nog geen simkaart
Ik wil graag mijn nieuwe simkaart activeren ,Help maar het lukt nietmvg Mukkie
Beste, Ik kon mijn simkaart niet actviren want mijn oude simkaart doet niet en ik kan geen sms met code te krijgen
Omdat de overstap naar het nieuwe netwerk niet lukte, heb ik een nieuwe simkaart gekregen. Het activeren hiervan kan alleen via de klantenservice en het lukt niet echt om daar contact mee te krijgen.
Goedenavond,Ik kan mijn reeds ontvangen simkaart niet activeren.Ik had een nieuwe simkaart gekregen omdat tele2 overging op een ander systeem... ik kreeg deze nieuwe simkaart vlak voor de feestdagen en heb hem weggelegd, daarna ben ik hem simpelweg vergeten... totdat afgelopen donderdag mijn huidige simkaart het niet meer deed, ik denk nieuwe erin activeren en door, dit was echter niet het geval... na contact te hebben gehad met de klantenservice die mij vertelde dat mijn nieuwe simkaart ook geblokkeerd is vanwege de 2 weken termijn hebben ze een nieuwe opgestuurd. Deze heb ik net ontvangen 9-1-2021. Nou wil ik deze activeren maar daar heb ik de oude simkaart voor nodig maar die werkt niet dus ik kan geen activatie code ontvangen... de klantenservice is ook niet bereikbaar meer.kan ik nu nog wat doen?Ik ben een alleenstaande vader en als ik even weg ben wil ik graag wel bereikbaar zijn voor mijn kind.
I need to cancel my sim only subscription. How do I do it. I have 0 month contract. I tried calling the customer care but it speaks in dutch and I do not know it. Please can someone help.
hoi,ik ben een contractovername aan het regelen. tijdens het invullen stuit ik op een probleem, namelijk als ik de vervaldatum van mijn bankpas in moet vullen. ik moet hier een datum invullen, op mijn pas staat 06/22. als ik dit invul komt er te staan ‘vul een geldige datum in’. ook als ik andere mogelijkheden probeer zoals bv. 06/20/22 lukt het niet. en ook niet als ik 01/06/22 probeer lukt het niet. wat moet ik hier invullen?
Ik heb vaandag me nieuwe simkaart gekregen maar kan die nier activeren omdat ik geen verbinding heb met tele2 ik heb de 19 cijferige code verstuurd maar dan moet ik wachten oo en 5 cijfigere bevestiging code
Hallo, Ik ben een aantal dagen geleden mn simkaart kwijt geraakt. Toen heb ik een nieuwe aangevraagd, zonder de oude te blokkeren. Nu heb ik de nieuwe binnen gekregen maar lukt het niet om hem te activeren. Ik kan ook geen smsjes ontvangen of bellen naar de klantenservice. Ik heb op mijntele2 de oude nu geblokkeerd en heb begrepen dat er weer een nieuwe kaart onder weg is. Dit is niet nodig. Ik wil gewoon dat ik deze simkaart kan activeren. Hoe kan ik dit doen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.