Skip to main content
beantwoord

simkaart activeren

  • 14 januari 2021
  • 2 reacties
  • 73 x bekeken

Beste, ik kan mijn simkaart niet activeren, kan ook niet bellen en niet sms-en. Hoe nu verder? 

Beste antwoord door eric

Het snelst is als je met een andere telefoon de klantenservice belt. Je kunt ook proberen op de website de chat te gebruiken en dan vragen: ' medewerker spreken' .

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • Antwoord
  • 14 januari 2021

Het snelst is als je met een andere telefoon de klantenservice belt. Je kunt ook proberen op de website de chat te gebruiken en dan vragen: ' medewerker spreken' .


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 14 januari 2021

Is al opgelost