beantwoord

nieuw simkaart activeren werkt niet

  • 9 January 2021
  • 4 reacties
  • 551 x bekeken

Hallo,

 

Ik ben een aantal dagen geleden mn simkaart kwijt geraakt. Toen heb ik een nieuwe aangevraagd, zonder de oude te blokkeren. Nu heb ik de nieuwe binnen gekregen maar lukt het niet om hem te activeren. Ik kan ook geen smsjes ontvangen of bellen naar de klantenservice. Ik heb op mijntele2 de oude nu geblokkeerd en heb begrepen dat er weer een nieuwe kaart onder weg is. Dit is niet nodig. Ik wil gewoon dat ik deze simkaart kan activeren. Hoe kan ik dit doen?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 11 January 2021, 11:14

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het snelste is om met een andere telefoon even de klantenservice te bellen. Die kunnen rechtstreeks in de systemen.

Dat gaat helaas niet. Ze zijn gesloten.

Reputatie 7
Badge +12

Ja, ze werken niet het hele weekend. Maandag ochtend weer 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Alperenelver,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart!

Je bent bij mij aan het goede adres, als je de nieuwe simkaart binnen hebt dan kan ik je helpen met het activeren. Stuur mij een privébericht met het simkaartnummer dan activeer ik die handmatig. Het simkaart nummer is een lange reeks getallen die begint met 8931.

Ik hoor graag van je!