beantwoord

opzeggen via klantenservice

  • 18 January 2021
  • 1 reactie
  • 105 x bekeken

Beste Tele2

 

Ik ben vandaag al een aantal uren bezig om met u een normaal gesprek te voeren.

Tot mijn frustratie heb ik tot 2 keer toe mijn verhaal gedaan bij jullie opzeg afdeling. Werd ik in de wacht gezet en daar na de verbinding verbroken.

Graag zou ik een normale aanbieding willen hebben tot het opzeggen van mijn huidige contract. Dit omdat ik gebruik wil maken van de ESim services. Die jullie niet bieden. Maar het jullie collega’s t-mobile wel. Tevens bel ik al via hun dus snap ik niet waarom dit zo moeizaam werkt.

 

T-mobile geeft aan niets te kunnen betekenen. En bij jullie word ik as we speak in de wacht gezet door een medewerker. 

 

Ik lees graag jullie reactie op dit toch wel uitzonderlijke fenomeen.

 

Pim

icon

Beste antwoord door eric 18 January 2021, 19:21

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt alleen bij abonnementen van het eigen merk van de T-Mobile groep een esim kiezen. Bij Ben, Simpel en Tele2 nog niet.

Je kunt dus een T-Mobile abonnement afsluiten met nummerbehoud, dan wordt je tele2 abonnement ook automatisch en aansluitend opgezegd. Dan wordt je nummer overgezet en bij T-Mobile abonnementen kun je dus je esim erbij krijgen.

Reageer