Skip to main content

Hallo,

 

Een aantal dagen geleden ging ploseling me simkaart kapot. Toen heb ik een nieuwe aangevraagd, zonder de oude te blokkeren. Nu heb ik de nieuwe binnen gekregen maar lukt het niet om hem te activeren. Ik kan ook geen smsjes ontvangen of bellen naar de klantenservice. Ik heb op mijntele2 de oude nu geblokkeerd en heb begrepen dat er weer een nieuwe kaart onder weg is. Dit is niet nodig. Ik wil gewoon dat ik deze simkaart kan activeren. Ik ben nu hier alleen en dus lastig om Tele2 te bereiken. 

 

Groeten, 

 

Kevin Mulder

Maandag is de klantenservice er weer en die kunnen je nieuwe kaart gelijk activeren als je ze dan even belt met een andere telefoon.


Hey @KevinMulder,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart.

Goed dat je de nieuwe simkaart thuis hebt ontvangen. Stuur jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!