beantwoord

nieuwe simkaart maar activeren lukt niet

  • 12 January 2021
  • 5 reacties
  • 201 x bekeken

Ik krijg vandaag mijn nieuwe simkaart binnen, nu wil ik hem activeren maar dat lukt niet. Dit omdat ik geen sms kan krijgen omdat hij niet geactiveerd is. Ik kan ook de klanten service niet bellen want ik heb geen werkende simkaart. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Roland24 13 January 2021, 10:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Bel dan even met een andere telefoon naar de klantenservice. Die kunnen het direct invoeren.

Dat is leuk, maar welke telefoon? Ik heb op dit moment (zeker tot 20:00u) geen mogelijkheid om te bellen....

Reputatie 7
Badge +12

Dan zijn ze er ook morgen ochtend weer. Je kunt ook de chat optie op de website proberen en dan vragen' om een medewerker te spreken'.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Roland24,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart.

Allereerst mijn excuses voor dit ongemak! We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Is het al gelukt met het activeren van de Simkaart? 

Zo niet stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!

Hallo Cas, bedankt voor je reactie.

 

Ik heb vanochtend gebeld met een medewerker van de klantenservice. Zij heeft de simkaart geactiveerd en kan weer volledig gebruik maken van jullie diensten. Toch bedankt voor de reactie.

 

Groet, Roland