Skip to main content
Antwoord

nieuwe simkaart (ontvangen na overgang) lukt niet geen sms ontvangen

  • January 20, 2021
  • 3 reacties
  • 234 x bekeken

heb een nieuwe simkaart ontvangen (vanwege 4g), en geprobeerd deze te activeren via mijn tele2 website maar deze kan schijnbaar niet geactiveert worden  (want geen sms ontvangen)

op de 4g mobiel zelf  wordt “geen service” mededeling getoond

 

iemand een idee?

 

 

 

 

Beste antwoord door ams001

heb een nieuwe simkaart ontvangen (vanwege 4g), en geprobeerd deze te activeren via mijn tele2 website maar deze kan schijnbaar niet geactiveert worden  (want geen sms ontvangen)

op de 4g mobiel zelf  wordt “geen service” mededeling getoond

 

iemand een idee?

 

probleem opgelost via telefonische klantenservice , er was blijkbaar activatie nodig voor een nieuw systeem .

 

 

 

 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • January 20, 2021

Je kunt de telefonische klantenservice vragen, die kunnen het direct invoeren.


  • Auteur
  • Durft te posten
  • Antwoord
  • January 20, 2021

heb een nieuwe simkaart ontvangen (vanwege 4g), en geprobeerd deze te activeren via mijn tele2 website maar deze kan schijnbaar niet geactiveert worden  (want geen sms ontvangen)

op de 4g mobiel zelf  wordt “geen service” mededeling getoond

 

iemand een idee?

 

probleem opgelost via telefonische klantenservice , er was blijkbaar activatie nodig voor een nieuw systeem .

 

 

 

 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • January 20, 2021

Top. Alles weer in de lucht.