Skip to main content
beantwoord

nieuwe simkaart (ontvangen na overgang) lukt niet geen sms ontvangen

  • 20 januari 2021
  • 3 reacties
  • 226 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

heb een nieuwe simkaart ontvangen (vanwege 4g), en geprobeerd deze te activeren via mijn tele2 website maar deze kan schijnbaar niet geactiveert worden  (want geen sms ontvangen)

op de 4g mobiel zelf  wordt “geen service” mededeling getoond

 

iemand een idee?

 

 

 

 

Beste antwoord door ams001

ams001 schreef:

heb een nieuwe simkaart ontvangen (vanwege 4g), en geprobeerd deze te activeren via mijn tele2 website maar deze kan schijnbaar niet geactiveert worden  (want geen sms ontvangen)

op de 4g mobiel zelf  wordt “geen service” mededeling getoond

 

iemand een idee?

 

probleem opgelost via telefonische klantenservice , er was blijkbaar activatie nodig voor een nieuw systeem .

 

 

 

 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 20 januari 2021

Je kunt de telefonische klantenservice vragen, die kunnen het direct invoeren.


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 20 januari 2021
ams001 schreef:

heb een nieuwe simkaart ontvangen (vanwege 4g), en geprobeerd deze te activeren via mijn tele2 website maar deze kan schijnbaar niet geactiveert worden  (want geen sms ontvangen)

op de 4g mobiel zelf  wordt “geen service” mededeling getoond

 

iemand een idee?

 

probleem opgelost via telefonische klantenservice , er was blijkbaar activatie nodig voor een nieuw systeem .

 

 

 

 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 20 januari 2021

Top. Alles weer in de lucht.