Skip to main content
Antwoord

Ik kan mijn sim niet activeren

  • January 20, 2021
  • 2 reacties
  • 128 x bekeken

Ik kan sinds 3 dagen niet internetten, bellen en sms'en. Jullie stuurde uit jullie zelf een nieuwe sim kaart. Deze kan ik nu niet activeren omdat ik geen sms code kan ontvangen, met beiden (oud en nieuw) simkaarten niet. Bellen naar de klantenservice kan dus ook niet, want geen service. Kunnen jullie mij helpen? Door de website word ik elke keer terug gestuurd naar de activeerpagina waar ik niks aan heb. 

Beste antwoord door pipodeclown

Zie mijn antwoord op dezelfde vraag in dit topic 

 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 20, 2021

Zie mijn antwoord op dezelfde vraag in dit topic 

 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • January 21, 2021

Probeer de chat op de klantenservice pagina. Type 'medewerker spreken'. Of leen een telefoon om even de directe klantenservice te bellen.