Skip to main content
Antwoord

sim activeren lukt niet nieuw abonnement

  • January 16, 2021
  • 3 reacties
  • 646 x bekeken

Ik ben net klant geworden bij tele2z Ik kan mijn simkaart niet activeren omdat ik geen sms’jes kan ontvangen… ik kan ook niet bellen omdat ik geen service heb. 

 

mvg 

 

lisa 

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hallo @Lisaoosting6,

Welkom op de Community en bij de Tele2-familie! Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart.

Super dat je voor ons hebt gekozen. Goede keuze want je gebruikt nu het best geteste netwerk van Nederland! Als jouw abonnement is ingegaan dan kan ik de simkaart voor jou activeren. Dit ga ik meteen voor je doen! Stuur jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik sta voor je klaar!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • January 16, 2021

In geval van nummerportering gaat je TEle2 simkaart pas actief worden op de dag van nummerbehoud.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 18, 2021

Hallo @Lisaoosting6,

Welkom op de Community en bij de Tele2-familie! Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart.

Super dat je voor ons hebt gekozen. Goede keuze want je gebruikt nu het best geteste netwerk van Nederland! Als jouw abonnement is ingegaan dan kan ik de simkaart voor jou activeren. Dit ga ik meteen voor je doen! Stuur jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik sta voor je klaar!


  • Auteur
  • Durft te posten
  • January 18, 2021

gedaan