beantwoord

simkaart niet geprovisioneerd

  • 14 January 2021
  • 5 reacties
  • 637 x bekeken

Nieuwe simkaart, nieuwe klant, nummerbehoud vanaf Vodafone. Sim kaart werkt ook niet in ander toestel. Uit en aan zetten werkt niet. Soft reset werkt niet. iPhone 12 Pro Max. Dank alvast!

icon

Beste antwoord door pipodeclown 15 January 2021, 00:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De simkaart gaat pas werken op de dag dat het nummer wordt overgezet. Wanneer is dat?

Vandaag. Simkaart is ook geactiveerd en gekoppeld aan het nummer zie ik op Mijn Tele2

Reputatie 7

Vandaag. Simkaart is ook geactiveerd en gekoppeld aan het nummer zie ik op Mijn Tele2

Was je oude simkaart al offline toen je de Tele2 simkaart probeerde? Pas dan wordt het nummer overgezet en de simkaart geactiveerd.

Ja, oude Sim kaart was offline. Kreeg netjes bericht van Tele2 in de ochtend en uurtje daarna offline. Nieuwe in de middag erin gedaan maar zonder succes. 

Reputatie 7

Moderator edit: Hier zijn 2 opties. De simkaart moet geactiveerd worden, of is defect. Beide oplossingen vind je in de MijnTele2-omgeving.

Onderstaande info is verouderd.

Vreemd, lijkt erop dat de klantenservice de simkaart voor je moet activeren. Bel ze even met een andere telefoon of vraag tijdens openingstijden de chatbot om een medewerker te spreken. Je kunt ook hier wachten tot een Tele2 moderator reageert, zij kunnen ook je simkaart activeren.