Skip to main content
Antwoord

simkaart activatie na bellen klanten service mislukt

  • January 14, 2021
  • 1 reactie
  • 66 x bekeken

Hoi!

ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart binnen, de oude is al ongeldig en doet het niet.

ik moest de klantenservice contacteren om alles goed te laten lopen, heb gebeld en er werd gezegd dat hij was geactiveerd.

een uur later doet hij het nog steeds niet.

Beste antwoord door pipodeclown

Heb je het toestel opnieuw opgestart? Bel anders morgen nog eens, want dan is er iets niet goed gegaan. Je kunt ook tijdens openingstijden de chatbot vragen een medewerker te spreken.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 14, 2021

Heb je het toestel opnieuw opgestart? Bel anders morgen nog eens, want dan is er iets niet goed gegaan. Je kunt ook tijdens openingstijden de chatbot vragen een medewerker te spreken.