Skip to main content
Antwoord

simkaart activeren

  • January 9, 2021
  • 3 reacties
  • 117 x bekeken

hanjaly122

Ik heb vaandag me nieuwe simkaart gekregen maar kan die nier activeren omdat ik geen verbinding heb met tele2 ik heb de 19 cijferige code verstuurd maar dan moet ik wachten oo en 5 cijfigere bevestiging code

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hallo @hanjaly122 

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart!

Je bent bij mij aan het goede adres want ik kan je helpen met het activeren. Stuur mij een privébericht met het simkaartnummer dan activeer ik die handmatig. Het simkaart nummer is een lange reeks getallen die begint met 8931.

Ik hoor graag van je!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

hanjaly122
  • Auteur
  • Durft te posten
  • January 9, 2021

Ik heb ook geen verbinding


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • January 9, 2021

Het beste kun je vandaag nog even met een andere telefoon de klantenservice bellen. Die kunnen het direct voor je doen.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 11, 2021

Hallo @hanjaly122 

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart!

Je bent bij mij aan het goede adres want ik kan je helpen met het activeren. Stuur mij een privébericht met het simkaartnummer dan activeer ik die handmatig. Het simkaart nummer is een lange reeks getallen die begint met 8931.

Ik hoor graag van je!