beantwoord

ik kan mijn simkaart niet activeren

  • 9 January 2021
  • 2 reacties
  • 101 x bekeken

Goedenavond,

Ik kan mijn reeds ontvangen simkaart niet activeren.

Ik had een nieuwe simkaart gekregen omdat tele2 overging op een ander systeem... ik kreeg deze nieuwe simkaart vlak voor de feestdagen en heb hem weggelegd, daarna ben ik hem simpelweg vergeten... totdat afgelopen donderdag mijn huidige simkaart het niet meer deed, ik denk nieuwe erin activeren en door, dit was echter niet het geval... na contact te hebben gehad met de klantenservice die mij vertelde dat mijn nieuwe simkaart ook geblokkeerd is vanwege de 2 weken termijn hebben ze een nieuwe opgestuurd. Deze heb ik net ontvangen 9-1-2021. Nou wil ik deze activeren maar daar heb ik de oude simkaart voor nodig maar die werkt niet dus ik kan geen activatie code ontvangen... de klantenservice is ook niet bereikbaar meer.

kan ik nu nog wat doen?

Ik ben een alleenstaande vader en als ik even weg ben wil ik graag wel bereikbaar zijn voor mijn kind.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 12 January 2021, 10:21

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Bel dan maandag even de klantenservice. Die kunnen het direct invoeren

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Basje66,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart.

Allereerst mijn excuses voor dit ongemak! We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Is het al gelukt met het activeren van de Simkaart? 

Zo niet stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!