De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Beste, De laatste 3 / 4 dagen word ik constant gebeld door nummers uit Engeland, maar echt zo een 10/20 keer op een dag. Het gaat hier dan om +44 nummers. Wanneer ik er 1 blockeer word ik gebeld door een ander +44 nummer. Ik heb er nu al zeker 20 geblockeerd maar ze blijven me steeds maar bellen. Ik heb een iPhone, hoe kan ik dit het beste voorkomen? Mvg, Achmed
Hallo. Na het activeren van een bundelbooster klapt mijn verbinding eruit. Als ik m'n telefoon opnieuw opstart of even de vliegtuigmodus aan en uit zet komt de verbinding terug maar als je een (live)stream aan het bekijken bent dan word ik daar knap chagrijnig van. Heb ook al gebeld met de tele2 klantenservice maar die kunnen ook niet helpen. Tot een paar maanden terug kon je nog onbeperkt de bundelbooster activeren en toen had ik dit probleem niet. Sinds dat is afgeschaft is het huilen met de pet op.Ik snap niet waarom tele2 nog steeds met bundelboosters werkt. Veel te omslachtig voor de klant, het is storing gevoelig en de concurrent heeft het niet. Daar is onbeperkt onbeperkt zonder gedoe. Ik kijk dit nog een paar weken aan en als het dan niet is opgelost stap ik over naar de concurrent.
Ik heb op 29 januari mijn contract verlengd door in de Tele2 app op “verlengen” te klikken em ik moest daarna invullen of ik mijn nummer wilde behouden. Ik kreeg een sms van Tele2 dat er een bericht aan mijn oude provider (Tele2) was gestuurd met het verzoek om nummerbehoud. Daarna kreeg ik een bericht dat mijn nieuwe provider het nummer op 4 april kan overnemen. En daarna ontving ik een sms met de mededeling dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd en deze vanaf 6 april ingaat. Ik heb ook een nieuwe simkaart ontvangen. Maar ik wil alleen per direct verlengen en heb ook op de button “verlengen” geklikt dus ik snap dit hele proces niet 🙁 Waarom kan dit niet makkelijker?
Hoi, Ik heb op dit moment een sim-only abonnement bij Tele 2 (die loopt van 16 maart 2020 tot en met 15 maart 2022). Ik wil nu op de website van Belsimpel.nl een toestel met een tele 2 abonnement kopen (2 jarig contract) met nummerbehoud. De vraag die ik nu heb is.Kan ik dit abonnement aangaan bij belsimpel.nl zonder dubbel te hoeven betalen? Of moet ik betalen voor beide contracten. Ook als beide abonnementen op een nummer staan bij dezelfde provider?
Geachte heer mevrouwOp 11-2-2021 heb ik een S21 ultra 256gb besteld.Volgens AMP zou de bestellen op 17-02-2021 tussen 16:00 en 18:00 uur bezorgd moeten worden.Die dag zelf moest ik eeder stoppen met werken zodat ik aanwezig kan zijnen mijn pakket in ontvangst kan nemen.Op een gegeven moment moest ik heel erg nodig plassen, ik heb mijn 10 jarige zoontje vertelt dat een meneer met een pakketje voor papa gaat komen en als je hem hoort aanbellen zeg tegen hem "een momentje papa komt er aan!Precies op het moment dat ik in de wc was stond de AMP koerier voor de deur hij klopte EEN keer aan de deur en mijn zoontje riep tegen hem een momentje meneer Papa komt eraan! de koerier keerde terug naar zijn bestelbusje en gaf vol gas en reed weg!!!!Op dat moment was ik in de war en teleurgesteld en wist niet wat ik moet doen.Gelukkig had mijn vrouw me gekalmeerd en vervolgens heeft zij AMP klantenservice gebeld (het 0900 nummer 99 cent per gesprek) om de situatie uit te leggen terwijl ik naast haar
Ik heb mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan maar deze is niet geactiveerd. Het gaat om een nieuw abonnement. Hoe kan ik dit oplossen? Heb mijn telefoon ook al opnieuw opgestart. Bellen gaat niet want kan alleen noodoproepen doen.
Ik krijg geen sms als ik 80% van mijn bundel heb verbruikt en eerder wel. Hou kan dit
Beste tele2, ik heb alles unlimited maar als ik na mijn 5gb een BundelBooster aanvraag kan dat niet meer na 1 keer aanvragen hoe kan dit?
Beste, Ik ben van plan om over te stappen van Tmobile naar Tele2. Nu heb ik mijn abbonement omgezet naar een prepaid, om eerder mijn overstap te kunnen regelen. Ik kan nu vanaf 19 maart een nieuw abbonement afsluiten. Ik wil dit graag bij Tele2 doen. Nu wilde ik de iPhone 12 pro bestellen, maar zie ik dat de levertijd 3 - 6 weken is. mijn vraag is: kan ik de bestelling al eerder plaatsen (met nummerbehoud) zodat ik rond 19 maart de iPhone al binnen heb, ipv dat ik eerst wacht tot mijn huidige abbonement afloopt en dan pas de bestelling plaats? ik ben van plan om een abbonement te nemen bij Tele2, en eenmalig een bedrag te betalen voor het toestel. groeten,
Dag, is het mogelijk om mijn nummer te veranderen naar een buitenlands nummer met behoud van abonnemment. Ivm verhuizing naar het buitenland (EU).
Mijn simkaart is geblokkeerd en ik zou hem nu graag weer deblokkeren maar als ik op de pagina klik van de site waar ik de Sim kan deblokkeren. Zegt de Tele2 site dat hij op slot zit.
Goeie Dag, Als je kijkt bij Mobiel.nl en je wilt een abonnement afsluiten voor een Iphone 12Kan je voor 20 GB + 200 Bel minuten een abonnement afsluiten voor 46 Euro bij tele2. Doe je dit bij Tele2 zelf dan ben je al snel 53 euro kwijt.Waarom is de prijs dusdanig groot en verschild het enorm? Ik ben zelf nu aan het kijken als ik mijn abonnement ga verlengen met een nieuwe smartphone.
hoi, mijn laatste factuur was te hoog en ik ontdekte dat het werd veroorzaakt door een wijziging in mijn contract, ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaan. kunt u alstublieft controleren waarom dit is gebeurd?
Ik heb een tijd geleden mijn abo al verlengd met een SIM only. Ik krijg nu iedere keer (maandelijks) een herinnering via de e-mail dat ik kan verlengen met een SIM only of toestel. Maar dat heb ik al gedaan. Kan ik die herinneringen als niet verzonden beschouwen? Tele2 gemaild met mijn vraag maar krijg enkel een geautomatiseerde reactie retour. De vraag wordt niet beantwoord.
Als ik tegenwoordig mijn data opwaarderen (onbeperkt.) Dan valt het hele internet op mijn telefoon weg ,geen verbinding en niet een paar seconden maar minuten lang.Hebben er meer mensen last van ,kan je het zelf oplossen of is dit een systeemfout van tele2.
Ik heb de laatste 2 jaar een maandelijks opzegbaar abonnement gehad en heb dit recentelijk verlengt met een mobiel. Nou nam ik aan dat het nieuwe abonnement dus ook gelijk de volgende maand in zou gaan, op mijn contract staat ook ingangsdatum: direct. In mijntele2 staat echter dat mijn nieuwe abonnement pas ingaat in juni, opzich niet heel erg maar ik mis nu wel 5g voor zover ik weet. Mijn vraag is waarom werkt dit zo en is hier iets aan te doen?
In januari heb ik mijn abonnement bij Vodafone verlengd (telefonisch met phonehouse) dit abonnement gaat in april pas in omdat dan mijn huidige abonnement verloopt. nu is er iets voorgevallen met Vodafone waardoor ik geen abonnement meer bij hun wil maar naar tele 2 wil. Klopt het dat ik het abonnement niet kan ontbinden ook al gaat deze pas in april in?
Onlangs is mijn telefoon gestolen dus heb ik mijn SIM geblokkeerd. Ik heb een nieuwe SIM kaart gekregen en met de klantenservice gebeld om deze te activeren. Na 30 minuten zou hij moeten werken, maar paar uur later werkt hij nog niet(geen service). Wat kan ik het beste doen?
Hallo,Ik ben al een huidige klant van Tele2 en mijn abonnement eindigt in Juni. Nu is mijn telefoon kapot en zou ik graag een nieuw abonnement willen afsluiten. Ik begrijp dat ik dan mijn overige toestelkrediet moet af betalen maar geld dat ook voor mijn abbonnement aangezien ik een nieuw 2 jarig abbonnement wil afsluiten.
ik probeer te chatten met de klantenservice. kan de klantenservice even contact met mij opnemen, alsjeblieft? ik probeer mijn simkaart te activeren maar dit mag alleen via de klantenservice omdat mijn oude kaart niet meer is. even nieuwe simkaart er in zetten, aub.
Ik heb een vraag, ik ben een maand geleden overgestapt vanaf Vodafone naar tele2. Alleen krijg ik mijn nieuwe simkaart net geen mogelijkheid geactiveerd, waardoor ik dus nog steeds alles moet doen met de Vodafone kaart. Voor de account verificatie accepteert de app namelijk niet mijn nummer, ook niet degene die op het kaartje van de simkaart staat waardoor ik dus ook niet verder kom. Ik hoor graag als iemand de oplossing heeft.
Hallo, ik heb een abonnement met toestel aangeschaft, nu ongeveer 1 jaar geleden. Nu wil ik een nieuw toestel aanschaffen, maar ik moet eigenlijk nog een jaar wachten tot ik kan verlengen. Is er een mogelijkheid om vervroegd te verlengen of op te zeggen, zodat ik een nieuw toestel kan kopen?
Hoi, Eerder kon je op elk moment dat je een sim-only had, verlengen met telefoon. Als ik dat nu wil doen lukt dat niet meer. Komt dit door het nieuwe netwerk en systeem dat sinds een week of 2 actief is? Alvast bedankt.
Ik ben echt mega ontevreden over mijn abonnement sinds het nieuwe netwerk en de gevolgen die het heeft gehad voor mijn abonnement (de meeste redenen lees ik in de topics al een tijdje terug). Heb ik dan het recht om zonder financiële gevolgen weg te kunnen bij tele2? Ik wil hier niet nog een jaar aan vast zitten namelijk.
Vandaag zou mijn nwe abo ingaan, ik heb mijn nwe kaartje maar geen bericht van Tele2, gelukkig werkt mijn oude abo noghoe gaat dit verder?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.