beantwoord

overstappen naar tele2

  • 21 February 2021
  • 5 reacties
  • 121 x bekeken

Beste,

 

Ik ben van plan om over te stappen van Tmobile naar Tele2. Nu heb ik mijn abbonement omgezet naar een prepaid, om eerder mijn overstap te kunnen regelen. Ik kan nu vanaf 19 maart een nieuw abbonement afsluiten. Ik wil dit graag bij Tele2 doen. Nu wilde ik de iPhone 12 pro bestellen, maar zie ik dat de levertijd 3 - 6 weken is. 
 

mijn vraag is: kan ik de bestelling al eerder plaatsen (met nummerbehoud) zodat ik rond 19 maart de iPhone al binnen heb, ipv dat ik eerst wacht tot mijn huidige abbonement afloopt en dan pas de bestelling plaats?

 

ik ben van plan om een abbonement te nemen bij Tele2, en eenmalig een bedrag te betalen voor het toestel.

 

groeten,

icon

Beste antwoord door eric 22 February 2021, 05:40

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt 4 maanden voordat nummerbehoud plaatsvindt een abonnement bij Tele2 afsluiten. Je krijgt je telefoon'direct' of zodra deze leverbaar is. Maar als op 19 maart al nummerbehoud gaat plaatsvinden naar prepaid zul je toch moeten wachten. Er kan maar 1 nummerbehoud aanvraag tegelijk lopen op een nummer.

Reputatie 7

Precies, annuleer de omzetting naar prepaid en bestel bij Tele2 met nummerbehoud. De bestel periode voor de telefoon gaat dan meteen lopen en het abonnement wordt later overgezet.

Precies, annuleer de omzetting naar prepaid en bestel bij Tele2 met nummerbehoud. De bestel periode voor de telefoon gaat dan meteen lopen en het abonnement wordt later overgezet.


Oorspronkelijk liep mijn abbonement af op 30 juli. Dit betekende dat ik dus op 30 maart mijn abbonement kon verlengen of overstappen. Nu heb ik dit juist opgezegd dmv naar prepaid te switchen vanaf 19 maart. Moet ik dus mijn prepaid overzetting alsnog annuleren? 

Reputatie 7

Als je abonnement loopt tot 30 juli dan kan je toch niet per 19 maart naar prepaid? Of heb je de resterende tijd van je contract afgekocht?

Reputatie 7
Badge +12

Ik begrijp het ook niet helemaal. Maar als je abonnement bij T-Mobile op 30-7 afloopt kun je vanaf 30-3 een aanvraag doen bij Tele2. Je krijgt een nieuw toestel dan direct, indien op voorraad. Het abonnement en de afbetaling bij Tele2 start pas op 30-7.