beantwoord

Simkaart activeren na gestolen telefoon

  • 11 February 2021
  • 3 reacties
  • 361 x bekeken

Onlangs is mijn telefoon gestolen dus heb ik mijn SIM geblokkeerd. Ik heb een nieuwe SIM kaart gekregen en met de klantenservice gebeld om deze te activeren. Na 30 minuten zou hij moeten werken, maar paar uur later werkt hij nog niet(geen service). Wat kan ik het beste doen?

icon

Beste antwoord door Suuz98 15 February 2021, 16:54

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7

Even je toestel uit en weer aanzetten en anders nogmaals bellen.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Suuz98,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart. 

Ontzettend rot dat jouw telefoon is gestolen! Goed dat je jouw simkaart al hebt geblokkeerd en een nieuwe hebt ontvangen. Zo kan er geen misbruik gemaakt worden van jouw abonnement. Ik kan de simkaart meteen voor je activeren als jij jouw 06-nummer en het simkaartnummer stuurt in privébericht. Meer informatie over wat je kan doen met jouw gestolen telefoon vind je hier op onze website: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon/kwijt-gestolen

Ik hoor graag van je!

Hey @Suuz98,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart. 

Ontzettend rot dat jouw telefoon is gestolen! Goed dat je jouw simkaart al hebt geblokkeerd en een nieuwe hebt ontvangen. Zo kan er geen misbruik gemaakt worden van jouw abonnement. Ik kan de simkaart meteen voor je activeren als jij jouw 06-nummer en het simkaartnummer stuurt in privébericht. Meer informatie over wat je kan doen met jouw gestolen telefoon vind je hier op onze website: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon/kwijt-gestolen

Ik hoor graag van je!

Hi Cas,

Bedankt voor je reactie! Inmiddels is het gelukkig al opgelost, nadat ik nogmaals met de klantenservice had gebeld. :)