beantwoord

ingangsdatum nieuw abonnement

  • 9 February 2021
  • 11 reacties
  • 1067 x bekeken

Vandaag zou mijn nwe abo ingaan, ik heb mijn nwe kaartje maar geen bericht van Tele2, gelukkig werkt mijn oude abo nog

hoe gaat dit verder?

icon

Beste antwoord door Alauret 10 February 2021, 12:43

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7

Als je bent overgestapt met nummerbehoud dan heb je altijd minimaal een maand opzegtermijn bij je oude provider en ontvang je vanzelf een sms wanneer je nummer precies wordt overgezet. Je oude simkaart blijft actief tot je nummer wordt overgezet en je oude simkaart geen verbinding meer heeft. Op dat moment neem je de Tele2 simkaart pas in gebruik en is je nummer direct beschikbaar op je nieuwe simkaart.

Ik heb mijn nwe kaartje al 2 maanden in huis. Mijn contract met KPN is gisteren afgelopen en dan zou ook de nieuwe ingaan. Alles doet het echter nog op de oude kaart. Snap er niks van

Reputatie 7
Badge +12

Je hebt ten tijde van het aanschaffen van van je nieuwe abonnement ook nummerbehoud aangevraagd. Heb je daar toen per sms een bevestiging van gehad met de datum van gisteren?

Indien ja, bel dan even de klantenservice.

Ik heb het wel aangevraagd met nummerbehoud en ook kaartje gekregen, maar zie nu dat daar een ander telefoonnummer op staat dan de mijne. Ik heb er niet op gelet ging er van uit dat het goed ging zoals altijd….nee dus….hoe lossen we dit op….elk moment kan kpn mijn nummer afsluiten 

Reputatie 7
Badge +12

KPN sluit je nummer niet af zolang het niet is geporteerd.

De simkaart die je hebt gekregen bevat wellicht een tijdelijk nummer, maar het gaat erom dat je bij de aanvraag voor nummerbehoud een sms hebt gestuurd vanaf je KPN sim om akkoord te geven op de portering. Daarna heb je weer een bericht moeten ontvangen (op je KPN sim) dat nummerbehoud is goedgekeurd en zal plaatsvinden op 9 februari. Mocht je dit gehad hebben, dan is er daarna toch iets niet goed gegaan. Bel daarvoor even naar de klantenservice. (020-754 4444)

Ik heb zeker nummerbehoud aangevraagd maar dat was in november en ik weet niet meer of ik e3n sms heb gehad of niet.

ik ga wel ff bellen...bedankt

Dit nummer is niet in gebruik 020-754 4444

Reputatie 7
Badge +12

Tja, dat nummer staat op hun website.

Heb inmiddels een chat gesprek gehad en alles is nu geregeld, moest wel opnieuw de aanvraag ingediend worden maar ikhou nog een maand mijn huidige provider dus moet het nu goedkomen….bedankt voor je meedenken.…

 

Reputatie 7
Badge +12

Graag gedaan @Alauret . Je komt in iedergeval niet met dubbele kosten te zitten. Pas nadat KPN is gestopt gaat je abonnement bij Tele2 in.

👍