beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 14 February 2021
  • 2 reacties
  • 50 x bekeken

ik probeer te chatten met de klantenservice. kan de klantenservice even contact met mij opnemen, alsjeblieft? ik probeer mijn simkaart te activeren maar dit mag alleen via de klantenservice omdat mijn oude kaart niet meer is. even nieuwe simkaart er in zetten, aub.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 15 February 2021, 12:04

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Vandaag is de klantenservice gesloten. Gebruik morgen weer even de chat en type dan 'medewerker spreken'.

Dan wordt je doorverbonden.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @onthego,
Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart!

Je bent bij mij aan het juiste adres. Ik kan de simkaart voor je activeren als jij jouw 06-nummer en het simkaartnummer stuurt in privébericht. De klantenservice was gister ook bereikbaar via de chat. Deze kan je bereiken op onze website als je een gesprek start met de chatbot: https://www.tele2.nl/klantenservice

Geef mij een seintje als het is gelukt!