Skip to main content
beantwoord

ingangsdatum nieuwe abonnement

  • 16 februari 2021
  • 2 reacties
  • 354 x bekeken

Ik heb de laatste 2 jaar een maandelijks opzegbaar abonnement gehad en heb dit recentelijk verlengt met een mobiel. Nou nam ik aan dat het nieuwe abonnement dus ook gelijk de volgende maand in zou gaan, op mijn contract staat ook ingangsdatum: direct. In mijntele2 staat echter dat mijn nieuwe abonnement pas ingaat in juni, opzich niet heel erg maar ik mis nu wel 5g voor zover ik weet. Mijn vraag is waarom werkt dit zo en is hier iets aan te doen?

Beste antwoord door Steven030

pipodeclown schreef:

Als het over 4 maanden pas ingaat, weet je dan zeker dat je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt en niet bijvoorbeeld een jaar of 2 jaar abonnement?

Los hiervan, kan je 5G bij jouw abonnement niet aanzetten als je je abonnement wijzigt? Heb je natuurlijk wel een toestel nodig dat het ondersteunt.

Het was maandelijks opzegbaar ja. Ik denk dat het een fout in het systeem van tele2 betreft want gisteren rond 17:00 kreeg ik een smsje van tele2 mbt mijn nieuwe abbonement en sindsdien staat het ook correct in mijntele2 en is mijn netwerk verandert van 4g+ naar 5g. Iig is alles nu als gewenst.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 16 februari 2021

Als het over 4 maanden pas ingaat, weet je dan zeker dat je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt en niet bijvoorbeeld een jaar of 2 jaar abonnement?

Los hiervan, kan je 5G bij jouw abonnement niet aanzetten als je je abonnement wijzigt? Heb je natuurlijk wel een toestel nodig dat het ondersteunt.


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 17 februari 2021
pipodeclown schreef:

Als het over 4 maanden pas ingaat, weet je dan zeker dat je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt en niet bijvoorbeeld een jaar of 2 jaar abonnement?

Los hiervan, kan je 5G bij jouw abonnement niet aanzetten als je je abonnement wijzigt? Heb je natuurlijk wel een toestel nodig dat het ondersteunt.

Het was maandelijks opzegbaar ja. Ik denk dat het een fout in het systeem van tele2 betreft want gisteren rond 17:00 kreeg ik een smsje van tele2 mbt mijn nieuwe abbonement en sindsdien staat het ook correct in mijntele2 en is mijn netwerk verandert van 4g+ naar 5g. Iig is alles nu als gewenst.