Ik heb mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan maar deze is niet geactiveerd. Het gaat om een nieuw abonnement. Hoe kan ik dit oplossen? Heb mijn telefoon ook al opnieuw opgestart. Bellen gaat niet want kan alleen noodoproepen doen.
Heb je een abonnement met nummerportering aangevraagd? Dan wordt deze pas op de dag van portering geactiveerd.
Als er geen sprake is van nummerbehoud dan heb je in één van de welkomst mails een link ontvangen om je simkaart te activeren.
Hoi
Welkom op de Community en bij de Tele2-Familie! Ik ga je meteen helpen met activeren van jouw simkaart.
Wat leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik heb direct jouw gegevens erbij gezocht en ik zie dat jouw abonnement vandaag is geactiveerd door een collega. Dat is goed nieuws maar ik ben wel benieuwd naar de reden dat je deze simkaart niet kon activeren.
Ik hoor graag van je. De Community staat voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.