beantwoord

contract wijziging door tele2

  • 18 February 2021
  • 1 reactie
  • 47 x bekeken

hoi, mijn laatste factuur was te hoog en ik ontdekte dat het werd veroorzaakt door een wijziging in mijn contract, ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaan.  kunt u alstublieft controleren waarom dit is gebeurd?

icon

Beste antwoord door Jacco 18 February 2021, 13:20

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4

Hi, 

Tele2 kan zover ik weet niet zomaar je abonnement verhogen, dit kan alleen als er een inflatiecorrectie is. Dit kunnen dan een aantal centen zijn. Mocht je toch meerdere euro's per maand meer betalen moet dit vanuit jou komen. Heeft iemand toegang tot jouw MijnTele2? Check even je facturen dan kan je zien wat er veranderd is in je abonnement.