Skip to main content
beantwoord

contract wijziging door tele2

  • 18 februari 2021
  • 1 reactie
  • 51 x bekeken

hoi, mijn laatste factuur was te hoog en ik ontdekte dat het werd veroorzaakt door een wijziging in mijn contract, ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaan.  kunt u alstublieft controleren waarom dit is gebeurd?

Beste antwoord door Jacco

Hi, 

Tele2 kan zover ik weet niet zomaar je abonnement verhogen, dit kan alleen als er een inflatiecorrectie is. Dit kunnen dan een aantal centen zijn. Mocht je toch meerdere euro's per maand meer betalen moet dit vanuit jou komen. Heeft iemand toegang tot jouw MijnTele2? Check even je facturen dan kan je zien wat er veranderd is in je abonnement.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Jacco
Goldmember
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 225 reacties
  • Antwoord
  • 18 februari 2021

Hi, 

Tele2 kan zover ik weet niet zomaar je abonnement verhogen, dit kan alleen als er een inflatiecorrectie is. Dit kunnen dan een aantal centen zijn. Mocht je toch meerdere euro's per maand meer betalen moet dit vanuit jou komen. Heeft iemand toegang tot jouw MijnTele2? Check even je facturen dan kan je zien wat er veranderd is in je abonnement.