beantwoord

klacht (AMP) koeriersbedrijf die voor Tele2 bezorgd.

  • 23 February 2021
  • 2 reacties
  • 854 x bekeken

Geachte heer mevrouw

Op 11-2-2021 heb ik een S21 ultra 256gb besteld.

Volgens AMP zou de bestellen op 17-02-2021 tussen 16:00 en 18:00 uur bezorgd moeten worden.

Die dag zelf moest ik eeder stoppen met werken zodat ik aanwezig kan zijnen mijn pakket in ontvangst kan nemen.
Op een gegeven moment moest ik heel erg nodig plassen, ik heb mijn 10 jarige zoontje vertelt dat een meneer met een pakketje voor papa gaat komen en als je hem hoort aanbellen zeg tegen hem "een momentje papa komt er aan!
Precies op het moment dat ik in de wc was stond de AMP koerier voor de deur hij klopte EEN keer aan de deur en mijn zoontje riep tegen hem een momentje meneer Papa komt eraan! de koerier keerde terug naar zijn bestelbusje en gaf vol gas en reed weg!!!!

Op dat moment was ik in de war en teleurgesteld en wist niet wat ik moet doen.
Gelukkig had mijn vrouw  me gekalmeerd en vervolgens heeft zij  AMP klantenservice gebeld (het 0900 nummer 99 cent per gesprek) om de situatie uit te leggen terwijl ik naast haar stond om het  gesprek te volgen.
Wij hadden helaas en onervaren dame aan de lijn gehad met een stotterende stem en  enorm twijfeling absoluut niet zelfverzekerd van wat ze zei.
Uiteindelijk was het een zinloos gesprek en we hadden het idee dat wij tegen de muur aan het  praten waren en ons  totaal geen medewerking gaf of meedenkende  om tot een oplossing te komen.
Volgens haar kon de koerier niet terugkeren en ik mocht ook niet naar hem toe rijden.
Uiteindelijk was er gewoon een nieuwe afspraak gepland 19-02-2021 tussen 16 en 18: uur
Ik moest weer eerder vrij nemen van mijn werk.
Helaas is er dit keer helemaal Niemand  geweest!!!!!
Om 18:20 uur heb ik met de AMP klantenservice gebeld en netjes gevraagd hoe laat de koerier langs zou komen. 
Volgens de medewerkster die erg droog was en kort af zou de AMP koerier binnen een kwartier bij mij aanwezig zijn.
18:45 Niemand is geweest.
18:46 heb ik weer terug gebeld naar AMP en stond ik in de wacht tot 19:00 uur.
Daarna was de verbinding verbroken!
Ik verleng elke 2 jaar mijn abonnement met een flagship mobil.
En het is altijd met succes en plezier verlopen.
Helaas dit keer is het  enorm fout gegaan dankzij AMP bedrijf.

Als tip: Zo'n bedrijf zal ik nooit voor mijn diensten willen nemen ook als  ze  het gratis voor me gaan bezorgen omdat ze er  speciaal zijn om klanten weg te jagen en op hen zenuwen te spelen.
En als je met de AMP belt worden de feiten verdraaid en wordt er keihard gelogen en vervolgens word het en wel en niettes discussie.

Terwijl op hun website staan er alleen maar mooie verhalen en beloftes die in de realiteit totaal niet kloppen.
Bijvoorbeeld:

*Dat de AMP professioneel zijn en hen afspraken na komen.

*Vriendelijk en behulpzame medewerkers van de  klantenservice

*Op het moment dat de medewerker naar je onderweg is, ontvang je ook een bericht.

Je kunt dan de actuele geschatte aankomsttijd volgen op mijn afspraak.nl
Staat allemaal mooi op de website maar in de realiteit klopt het voor geen meter.

Mijn huidige telefoon heeft een kapot scherm bijna de kwart van me scherm zie ik alleen zwarte vlek!
Ik heb een telefoon zo snel en zo hard nodig voor het bellen, sms'en, navigeren, agenda beheren etc...  en AMP houdt me aan het lijntje door mij elke keer in de steek te laten
En nu moet ik weer en voor de deerde  keer vrij nemen om op AMP te wachten of ze überhaupt langs gaan komen!!! ???

Ik wou bovenstaand met tele2 delen aangezien ik al 10 jaar klant ben en met plezier ben geweest puur zodat zij AMP hierover kunnen aanspreken zodat andere klanten niet ook hiervan de dupe zullen worden.

Met vriendelijk groet.

icon

Beste antwoord door eric 23 February 2021, 17:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dat is inderdaad vervelend. De koeriers staan, in de periode dat winkels dicht zijn, enorm onder druk om alle nieuwe telefoons af te leveren die normaal ook via winkels worden geleverd. De beperkte tijd van een aflevering start zodra hij op de stoep staat. Hoe onpersoonlijk ook, die tijd had hij blijkbaar niet.

Gelukkig zijn een aantal telefoonwinkels weer open voor click & collect zodat de enorme druk op AMP weer zal afnemen.

Reputatie 7

Je kunt ook op een ander bezorg adres afspreken, zodat je misschien geen vrij hoeft te nemen.