Als de Vodafone kaart nog werkt, ben je nog niet omgeschakeld. Wat is de datum van de nummerportering? Op die dag moet je een SMS op je Vodafonekaartje krijgen dat je de SIM kan wisselen.
Nou, volgens tele2 was dat ergens rond 20 januari al, omdat ze het nummerbehoud bij Vodafone moesten goedkeuren. Maar daarna heb ik geen sms'je meer gezien. Dus ik vraag me af of tele2 het wel geregeld heeft dan
Bel dan morgen de klantenservice 020 75 44444
Welke datum heb je de bestelling met nummerbehoud gedaan? En wat was de einddatum van je contract bij Vodafone?
Bestelling was gedaan op 8 januari. En het abonnement bij Vodafone was maandelijks opzegbaar, de exacte dag per maand weet ik niet
Je hebt een maand opzegtermijn bij je oude provider, dus nummerbehoud kan op zijn vroegst rond 8 februari uitgevoerd worden. Inmiddels had dat al gedaan moeten zijn. Aangezien je Vodafone simkaart nog werkt lijkt nummerbehoud niet uitgevoerd en kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice om dat alsnog te regelen.
Ja ga ik idd doen, de vraag was meer om zeker te weten dat ik niks over het hoofd zag. Iig bedankt voor de reacties
Hoi Dylan,
Welkom op de Community en bij de Tele2-familie ! Ik ga je meteen helpen met jouw nieuwe abonnement en simkaart.
Supernice dat je voor ons hebt gekozen, logisch dat je snel gebruik wilt maken van jouw nieuwe abonnement bij ons! Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat de activatiedatum van jouw abonnement in mei is. Heb je echt een maandelijkse opzegbaar abonnement? Ik kan de ingangsdatum van jouw abonnement vervroegen, dat is geen natuurlijk geen probleem maar het is niet handig als je met twee abonnementen zit lijkt mij. Het kan ook zijn dat de ingangsdatum verkeerd staat bij ons, dat moet ik dat laten aanpassen.
Ik hoor graag van je wat jouw wensen zijn. De Community staat voor je klaar!