Skip to main content
Antwoord

Bundelbooster 1GB werkt niet goed

  • February 21, 2021
  • 5 reacties
  • 206 x bekeken

Beste tele2, ik heb alles unlimited maar als ik na mijn 5gb een BundelBooster aanvraag kan dat niet meer na 1 keer aanvragen hoe kan dit?

Beste antwoord door eric

Je kan 1 bundelbooster per keer aanvragen. Als de bundelbooster voor 80% op is kun je weer een nieuwe aanvragen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • Antwoord
  • February 21, 2021

Je kan 1 bundelbooster per keer aanvragen. Als de bundelbooster voor 80% op is kun je weer een nieuwe aanvragen.


  • Auteur
  • Durft te posten
  • February 21, 2021

Jaa klopt idd als mijn bundel booster op is of 80% is staat er nogsteeds dat er 1 actief is en kan ik steeds maar geen nieuwe nemen


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • February 21, 2021

En als je wacht totdat de bundel volledig op is?


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • February 21, 2021

Jaa klopt idd als mijn bundel booster op is of 80% is staat er nogsteeds dat er 1 actief is en kan ik steeds maar geen nieuwe nemen

Maar als die eerste booster op is dan kan je de volgende die je hebt aangevraagd wel gebruiken? Ik ben benieuwd of de weergave in de app wel klopt.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • February 22, 2021

Hallo @Serra2000,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw Unlimited abonnement.

De weergave van jouw data via de Mijn Tele2 heeft waarschijnlijk een vertraging. Ik raad je aan om als je de 80% procent verbruik sms hebt ontvangen om de bundelbooster te activeren per sms. Sms dan ‘Nog 1GB’ naar 1280. Je kan dan weer gebruik maken van jouw internet. Op dit moment werkt de app niet goed, we zijn hard bezig om dit aan te passen!

Laat je ons weten of het werkt? de Community staat voor je klaar!