beantwoord

Bundelbooster 1GB werkt niet goed

  • 21 February 2021
  • 5 reacties
  • 203 x bekeken

Beste tele2, ik heb alles unlimited maar als ik na mijn 5gb een BundelBooster aanvraag kan dat niet meer na 1 keer aanvragen hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door eric 21 February 2021, 21:23

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je kan 1 bundelbooster per keer aanvragen. Als de bundelbooster voor 80% op is kun je weer een nieuwe aanvragen.

Jaa klopt idd als mijn bundel booster op is of 80% is staat er nogsteeds dat er 1 actief is en kan ik steeds maar geen nieuwe nemen

Reputatie 7
Badge +12

En als je wacht totdat de bundel volledig op is?

Reputatie 7

Jaa klopt idd als mijn bundel booster op is of 80% is staat er nogsteeds dat er 1 actief is en kan ik steeds maar geen nieuwe nemen

Maar als die eerste booster op is dan kan je de volgende die je hebt aangevraagd wel gebruiken? Ik ben benieuwd of de weergave in de app wel klopt.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Serra2000,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw Unlimited abonnement.

De weergave van jouw data via de Mijn Tele2 heeft waarschijnlijk een vertraging. Ik raad je aan om als je de 80% procent verbruik sms hebt ontvangen om de bundelbooster te activeren per sms. Sms dan ‘Nog 1GB’ naar 1280. Je kan dan weer gebruik maken van jouw internet. Op dit moment werkt de app niet goed, we zijn hard bezig om dit aan te passen!

Laat je ons weten of het werkt? de Community staat voor je klaar!