Ik heb op 29 januari mijn contract verlengd door in de Tele2 app op “verlengen” te klikken em ik moest daarna invullen of ik mijn nummer wilde behouden. Ik kreeg een sms van Tele2 dat er een bericht aan mijn oude provider (Tele2) was gestuurd met het verzoek om nummerbehoud. Daarna kreeg ik een bericht dat mijn nieuwe provider het nummer op 4 april kan overnemen. En daarna ontving ik een sms met de mededeling dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd en deze vanaf 6 april ingaat. Ik heb ook een nieuwe simkaart ontvangen. Maar ik wil alleen per direct verlengen en heb ook op de button “verlengen” geklikt dus ik snap dit hele proces niet Waarom kan dit niet makkelijker?
Bladzijde 1 / 1
Normaal gesproken hoeft dat ook niet, maar het kan zijn dat je nog niet was overgezet naar het systeem en netwerk van T-Mobile. Ze doen dan net alsof het een wissel is van provider, om daarmee de migratie naar het andere systeem mogelijk te maken. Je blijft uiteraard gewoon bij Tele2.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.