De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Vanaf 11februari ben ik dagelijks aan het bellen met de klantenservice. ik heb namelijk een telefoon besteld en vooraf betaald. De bezorger kwam de telefoon brengen maar omdat jullie het niet goed hebben staan in het systeem, kon ik de mobiel niet in ontvangst nemen.ik heb de klantenservice meerdere keren gebeld en soms ook uren in de wacht gestaan terwijl daarna de verbinding verbroken werd. elke keer krijg ik de mededeling dat ik geduld moet hebben en dat ik mijn geld spoedig terugkrijg. Ook heb ik een betalingsbewijs opgestuurd en binnen 11 dagen zou ik hier bericht van ontvangen ( niks vernomen). Ook probeer ik het te regelen via het hoofdkantoor maar ook daar kunnen ze mij niet helpen.wanneer krijg ik mijn 580 euro terug? Ik wacht inmiddels een maand op mijn geld.
Mijn nieuwe abonnement zou vandaag ingaan en mijn oude is gestopt. Ik ben een nieuwe klant, alles zou automatisch gaan zei een medewerker gisteren aan de telefoon. Vandaag blijkt dat ik dus geen bereik heb en op mijn oude simkaart ook niet meer. Ik kan dus geen code ontvangen via SMS maar kan jullie ook niet bellen. Hoe activeer ik mijn simkaart en word ik weer bereikbaar?
Laatst had ik al een hele tijd geen internet meer op mijn telefoon, alles geprobeerd maar helaas.Toen maar een nieuwe sim aangeschaft. Die is binnen gekomen. En yes ik had weer internet . Helaas kon ik geen sms'jes versturen. En dit was niet mijn eigen nummer Toen kreeg ik een email dat mijn sim te oud was ? En dat ik een nieuwe sim kaart zou krijgen.Helaas bij binnenkomst weer een andere nummer. En op deze sim was er geen internet. Mijn vraag: Ik zou heel graag een simkaart willen met mijn eigen nummer. En daar vanzelfsprekend ook weer mee kunnen internetten en sms'en. Ik heb al een paar keer klantenservice gebeld . Maar ze hebben zoveel wachtende .. dus vandaar maar even op manier .
Beste Tele2,Ik word helemaal gek van elke keer een extra bundel toe te voegen. De ene keer werkt de app de andere keer niet. 9 van de 10 keer moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten voordat de bundel wordt herkent.Creëer een extra abandonment, voor 5 tot 15 euro meer per maand zodat ik die bundel niet meer hoef te activeren. Zou gelijk omzetten naar die optie :-). Zou een hoop schelen.
Hello!I’ve purchased a new galaxy s21 + tele2 subscription this month.The phone obviously came with the card and the contract states it will be active on 18th of February.I tried the card before that - and it was always = ‘sim card is not provisioned’.OK, I thought I just have to wait till the date of activation.But it didn’t become provisioned by 18th, or 19th, or 20th. Tried to call support line but could not get through.Tried this sim card in different phones - got same results.I am unable to register with this sim card in Tele2 portal as well.Please help.
Tele2 heeft naar mij nieuwe simkaart gestuurd met tijdelijke nummer , omdat ze nieuwe netwerk heeft van t-mobile of zo ... die heb ik geacteveerd . daarna mijn eigen telefoonnummer bereik is uit valt . ik kon me eigen nummer niet gebruiken . ik heb inmiddels min of meer 15 keer gebeld online gechat met tele2 medewerker . ze doen helemaal niks. ze zeggen elke keer wij hebben door gezet naar special afdeling andere zeg doorgegeven naar hoofd kantoor maar de laatste actie was het 8 dagen geleden . de medewerker doen helemaal niks dan door geven naar special afdeling. ik bel elke dag en elke keer half uurtje aan de lijn de medewerkers herhalen dezelfde verhaal. IK WIL MIJN EIGEN NUMMER ZSM TERUG HEBBEN . doe iets alsjeblieft ik ben moe om elke dag te bellen en vragen hoe en wat .
ik blijf niet kunnen bellen naar geen enkel service nummerDoor jou verzonden: Vandaag om 10:22geld ook voor betaalde smsjesDoor jou verzonden: Vandaag om 10:22premium sms diensten zoals one-bipDoor jou verzonden: Vandaag om 10:23en service nummers geld het voor allenDoor jou verzonden: Vandaag om 10:23ik weet dat ik daar tegen geblokkeerd ben een poosje terug omdat de factuur erg hoog op liepDoor jou verzonden: Vandaag om 10:25maar ik heb alle facturen betaald inmiddels, en ik wil graag gedeblokkeerd worden....heb net ookal de klantenservice zelf aan de lijn gehad, maar die verwezen mij door naar payinfo, maar eenmaal ingelogd bij payinfo krijg ik geen opties te zien waarmee ik mij zelf kan deblokkeren.....er staat enkel dat in het geval van tele2 je contact moet op nemen met de klanten service of het zelf moet aanpasdsen in de mijn tele2 app, en dat heb ik al gedaan alles staat op toestaanDoor jou verzonden: Vandaag om 10:25maar evengoed werkt niks, kan jij dit oplossen wellicht ? d
Afgelopen maandag via ideal vanuit de app een openstaande factuur betaald. Geld is afgeschreven.Tot op heden staat de factuur nog op onbetaald.Meerdere keren betaalbewijs opgestuurd maar daar reageren ze niet op.Ook contact gezocht maar ik kom geen stap verder.Ondertussen is het geld nog steeds weg maar de factuur nog op onbetaald en mijn abonnement nog geblokkeerd...
Ik kan al meerdere maanden geen gebruik van mijn abonnement maken…ik was mijn toestel kwijt nieuwe simkaart aangevraagd meerdere keren deed hij het niet. Deze zaterdag nieuwe sim gekregen doet het weer niet, technische dienst zou mij bellen maar volgens mij bestaan hun niet.Ik moet nu telkens lebara all in halen word erg prijzig als ik dan ook nog 58 euro bij mort betalen voor niks.nog een vraag, als ik geen gebruik kan maken door jullie fout krijg ik mijn geld terug van al die maanden? Ben er nu echt helemaal klaar mee
Hallo,vandaag ben ik overgestapt naar een andere provider en heb ik nummerbehoud aangevraagd.nu gaat mijn nieuwe abbo op 1 april in bij de nieuwe provider, maar loopt mijn oude abbo bij Tele2 op 19 maart af.hoe zit het dan nu met de tijd tussen 19 maart en 1 april? Kan ik dan nog wel bellen/internetten? hoop dat iemand hier antwoord op heeft.alvast bedankt!
Hoi! Over 5 dagen mag ik mijn abonnement verlengen en daar ben ik super blij mee. Nu kan ik eigenlijk niet meer wachten dus Heb ik mijn toestel krediet afbetaald. Kan ik dan nu al een nieuw abonnement afsluiten met nieuwe telefoon of toch nog wachten? groetjes, Sanne
Vanaf wanneer is dit toestel weer leverbaar? Afgelopen zondag besteld maar nog steeds niet leverbaar.
Hallo Tele2, Net voor de kerst heb ik een abonnement aangevraagd en aanbetaald. Vervolgens duurde de levering te lang. Het geld zou ik binnen 14 dagen teruggestort krijgen. In januari contact opgenomen met de klantenservice en ik moest nog even geduld hebben. Intussen is het eind februari en ik heb mijn € 461.69 nog steeds niet ontvangen. Hoe lang moet ik nog wachten????
Ik heb ruim een maand geleden mijn abonnement verlengd, waarbij er iets mis is gegaan waardoor ik 2 aanbetalingen heb moeten doen. Daarvan zou er 1 teruggestort moeten worden, €608,83. Dit is niet weinig geld, en ben daarom ook aardig geïrriteerd dat dit zo ontzettend lang duurt. Wat zijn de normale termijnen, en hoelang zal dit nog duren is vooral mijn vraag.
hallo,mijn abbonement zou 18 februari 2021 verlopen en heb deze verlengd tot een maandelijks opzegbaar abbonement. nu is het probleem dat ik aan het varen ben en nu weer binnen het bereik bent in europa, maar er staat dat mijn simkaart niet geregistreerd is en ik kan in mijn tele 2 alleen de factuur van februari bekijken. het is dus in mijn geval ook niet mogelijk om een nieuwe simkaart op te sturen. ik hoop dat hier een oplossing voor is.alvast bedankt,
Ik ben sinds kort op jullie overgestapt en dat zou morgen ingaan, alleen ben ik jullie simkaart kwijt waar me nummer ook op overgezet zou worden, wat moet ik nu doen want morgen ben ik ook van me huidige provider eruit omdat vanaf morgen ik dan tele2 had . Groetjes Priscilla
Hallo!Ik wilde mijn mb geschiedenis verbruik zien, zodat ik voor mijn abonnement verlenging niet te veel of te weinig neem. Nu klopt daar helemaal niks van helaas. Bij verbruik afgelopen 6 maanden staat er 0 mb tot en met december. Ik weet zeker dat ik daarvoor ook internet heb gebruikt. Hoe kan dit? En waar kan ik wel mijn juiste verbruik geschiedenis zien?
Hi,zojuist heb ik gebeld met de klantenservice mbt extra kosten die in rekening worden gebracht voor bellen in de UK. nu heb ik hier nogmaals naar gekeken, en het blijkt om 0800 nummers te gaan die juist gratis zouden moeten zijn. Kan iemand mij hier mee helpen? alvast bedankt. groet, christina
Dag Tele2,Ik heb sinds gisteren een abonnement aangevraagd met nummer behoud via Belsimpel. Deze is afgewezen, dat snap ik wel ergens, maar mijn vraag is. Tot 19 maart zit ik bij kpn en hoorde van 1 van jullie dat jullie zelf het automatisch stop gaan zetten bij kpn. Maar ik kreeg net een sms of ik het zelf wil aangeven. Gaan jullie het nu automatisch stop zetten en ben ik nu alleen nog bij kpn en betaal ik nog niks bij jullie?
Beste, De laatste 3 / 4 dagen word ik constant gebeld door nummers uit Engeland, maar echt zo een 10/20 keer op een dag. Het gaat hier dan om +44 nummers. Wanneer ik er 1 blockeer word ik gebeld door een ander +44 nummer. Ik heb er nu al zeker 20 geblockeerd maar ze blijven me steeds maar bellen. Ik heb een iPhone, hoe kan ik dit het beste voorkomen? Mvg, Achmed
Hallo. Na het activeren van een bundelbooster klapt mijn verbinding eruit. Als ik m'n telefoon opnieuw opstart of even de vliegtuigmodus aan en uit zet komt de verbinding terug maar als je een (live)stream aan het bekijken bent dan word ik daar knap chagrijnig van. Heb ook al gebeld met de tele2 klantenservice maar die kunnen ook niet helpen. Tot een paar maanden terug kon je nog onbeperkt de bundelbooster activeren en toen had ik dit probleem niet. Sinds dat is afgeschaft is het huilen met de pet op.Ik snap niet waarom tele2 nog steeds met bundelboosters werkt. Veel te omslachtig voor de klant, het is storing gevoelig en de concurrent heeft het niet. Daar is onbeperkt onbeperkt zonder gedoe. Ik kijk dit nog een paar weken aan en als het dan niet is opgelost stap ik over naar de concurrent.
Is het mogelijk om in te zien welke oproepen je in oktober en november 2020 hebt ontvangen? Ik kan op mijn facturen alleen de uitgaande nummers zien. Hartelijke groet Mariska
Ik heb op 29 januari mijn contract verlengd door in de Tele2 app op “verlengen” te klikken em ik moest daarna invullen of ik mijn nummer wilde behouden. Ik kreeg een sms van Tele2 dat er een bericht aan mijn oude provider (Tele2) was gestuurd met het verzoek om nummerbehoud. Daarna kreeg ik een bericht dat mijn nieuwe provider het nummer op 4 april kan overnemen. En daarna ontving ik een sms met de mededeling dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd en deze vanaf 6 april ingaat. Ik heb ook een nieuwe simkaart ontvangen. Maar ik wil alleen per direct verlengen en heb ook op de button “verlengen” geklikt dus ik snap dit hele proces niet 🙁 Waarom kan dit niet makkelijker?
ik kreeg naar een lange tijd geen internet meer op mn simkaar, ik kreeg bericht naar een tijdje dat mn sim niet meer werkte dus ik kreeg een nieuwe, maar die werkt ook niet, kan niet een activeren doordat er geen bericht gestuurd kan worden naar mn oude nummer ik heb een redmi 6ik kan ook geen internet of service manual activeren simkaart word wel ontvangen op mijn mobiel zelf
Hoi, Ik heb op dit moment een sim-only abonnement bij Tele 2 (die loopt van 16 maart 2020 tot en met 15 maart 2022). Ik wil nu op de website van Belsimpel.nl een toestel met een tele 2 abonnement kopen (2 jarig contract) met nummerbehoud. De vraag die ik nu heb is.Kan ik dit abonnement aangaan bij belsimpel.nl zonder dubbel te hoeven betalen? Of moet ik betalen voor beide contracten. Ook als beide abonnementen op een nummer staan bij dezelfde provider?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.