Tele2 heeft naar mij nieuwe simkaart gestuurd met tijdelijke nummer , omdat ze nieuwe netwerk heeft van t-mobile of zo ... die heb ik geacteveerd . daarna mijn eigen telefoonnummer bereik is uit valt . ik kon me eigen nummer niet gebruiken . ik heb inmiddels min of meer 15 keer gebeld online gechat met tele2 medewerker . ze doen helemaal niks. ze zeggen elke keer wij hebben door gezet naar special afdeling andere zeg doorgegeven naar hoofd kantoor maar de laatste actie was het 8 dagen geleden . de medewerker doen helemaal niks dan door geven naar special afdeling. ik bel elke dag en elke keer half uurtje aan de lijn de medewerkers herhalen dezelfde verhaal. IK WIL MIJN EIGEN NUMMER ZSM TERUG HEBBEN . doe iets alsjeblieft ik ben moe om elke dag te bellen en vragen hoe en wat .
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.