Geen bereik meer na overzetten netwerk

  • 24 February 2021
  • 6 reacties
  • 118 x bekeken

Tele2 heeft naar mij  nieuwe simkaart gestuurd met tijdelijke nummer , omdat ze nieuwe netwerk heeft van t-mobile of zo ... die heb ik geacteveerd . daarna mijn eigen telefoonnummer bereik is uit valt . ik kon me eigen nummer niet gebruiken . ik heb inmiddels min of meer 15 keer gebeld online gechat met tele2 medewerker . ze doen helemaal niks. ze zeggen elke keer wij hebben door gezet naar special afdeling andere zeg doorgegeven naar hoofd kantoor maar de laatste actie was het 8 dagen geleden . de medewerker doen helemaal niks dan door geven naar special afdeling. ik bel elke dag en elke keer half uurtje aan de lijn de medewerkers herhalen dezelfde verhaal. IK WIL MIJN EIGEN NUMMER ZSM TERUG HEBBEN . doe iets alsjeblieft ik ben moe om elke dag te bellen en vragen hoe en wat .


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Je mobiele nummer staat in je profiel op de plaats waar je type telefoon wordt gevraagd, en is daardoor voor iedereen zichtbaar. Voor het nummer is een andere positie in het profile dat alleen voor moderatoren zichtbaar is. S.v.p. aanpassen.

Die is een tijdelijke mobile nummer . Dus mijn eigen mobile nummer heeft geen bereik min of meer 10 jaar gebruikt zonder problemen . Tele2 heeft oplossing met tijdelijke nummer . Belachelijk zeg!  Vandaag ook 2 keer gebeld nog geen oplossing!

Reputatie 7

Als je simkaart niet vanaf afstand kon worden aangepast dan is inderdaad een nieuwe simkaart nodig. Ze moeten dan een nummerportering uitvoeren van het Tele2 systeem naar het T-Mobile systeem. Misschien kan Tele2 moderator @Cas van Tele2 even kijken waarom het nog niet is gelukt.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @gast334q22,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Jij hebt nu een nieuwe simkaart thuis ontvangen en wij zijn achter de schermen bezig om jouw nummer over te zetten naar deze simkaart.

Het heeft wat meer voeten in de aarde dan verwacht maar geen zorgen! Een speciaal team heeft jouw case in beheer en ik beloof je dat we er alles aan doen om dit op te lossen. Je behoort bij de laatste groep klanten die wij overzetten en dit is heel secuur werk waardoor het minder snel gaat. Het heeft nog tijd nodig om dit in orde te maken dus nog even geduld.

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! 

Gisteren zei een medewerker., De laatste actie van Special team was 16 Februari. Ze doen helemaal niks , anders tot nu toe misschien mijn probleem wordt opgelost . Het beste netwerk / provider of wat dan ook , tijdens overzetten naar nieuwe netwerk maakten jullie fout .  hier ben ik slachtoffer . Ik sta zonder mijn eigen nummer . Niemand kan me bereiken en geen voicemail achterlaten .  Mijn nummer was het niet bij andere provider . Sommige medewerker zeg hier krijg je vergoeding voor . Ik wil het totaal niets dan mijn eigen nummer . Geef de vergoeding naar de medewerker om mijn probleem snel te oplossen . 

Mijn probleem wordt nog steeds niet opgelost door tele2 . Ik bel elke dag en vraag ik wat de status is . Ze zeggen zoals altijd dat de special afdeling bezig zijn  . Vraag ik naar de medewerker , ik zou een mail willen ontvangen of iemand me belt hierover een informatie te geven . Dat hebben ze tot nu ook niet gedaan !