beantwoord

MB verbruik klopt niet

  • 27 February 2021
  • 10 reacties
  • 126 x bekeken

Hallo!

Ik wilde mijn mb geschiedenis verbruik zien, zodat ik voor mijn abonnement verlenging niet te veel of te weinig neem. Nu klopt daar helemaal niks van helaas. Bij verbruik afgelopen 6 maanden staat er 0 mb tot en met december. Ik weet zeker dat ik daarvoor ook internet heb gebruikt. Hoe kan dit? En waar kan ik wel mijn juiste verbruik geschiedenis zien?

 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 28 February 2021, 00:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +12

0 is wel heel weinig. Ik begreep dat bij unlimited abonnementen geen specificatie op de factuur komt. Wat voor abonnement heb jij nu?

0 is wel heel weinig. Ik begreep dat bij unlimited abonnementen geen specificatie op de factuur komt. Wat voor abonnement heb jij nu?

Ik heb 5 GB internet haha, ik vond het al raar...

0 is wel heel weinig. Ik begreep dat bij unlimited abonnementen geen specificatie op de factuur komt. Wat voor abonnement heb jij nu?

Ik heb 5 GB internet haha, ik vond het al raar...

Trouwens zie ik nu dat het wel in de factuur staat maar dan is het wel raar dat het niet wordt weergegeven in het grafiekje

0 is wel heel weinig. Ik begreep dat bij unlimited abonnementen geen specificatie op de factuur komt. Wat voor abonnement heb jij nu?

Ik heb 5 GB internet haha, ik vond het al raar...

Trouwens zie ik nu dat het wel in de factuur staat maar dan is het wel raar dat het niet wordt weergegeven in het grafiekje

Ik kan alleen mijn laatste 3 facturen openen, klopt dit?

Reputatie 7
Badge +12

Ja, dat zijn de facturen sinds je bent overgezet naar het nieuwe (t-mobile) netwerk.

Ja, dat zijn de facturen sinds je bent overgezet naar het nieuwe (t-mobile) netwerk.

Aha! Bedankt! Dus de oude zijn niet meer te openen?

Reputatie 7
Badge +12

Als je minder dan 5 wilt is er nu een 4 of een 1 gb. Maar de verschillen zijn qua kosten allemaal klein. Als je niets doet loopt je abonnement gewoon door met 5gb.

Als je minder dan 5 wilt is er nu een 4 of een 1 gb. Maar de verschillen zijn qua kosten allemaal klein. Als je niets doet loopt je abonnement gewoon door met 5gb.

Oke bedankt!

Reputatie 7

0 is wel heel weinig. Ik begreep dat bij unlimited abonnementen geen specificatie op de factuur komt. Wat voor abonnement heb jij nu?

Ik heb 5 GB internet haha, ik vond het al raar...

Trouwens zie ik nu dat het wel in de factuur staat maar dan is het wel raar dat het niet wordt weergegeven in het grafiekje

Ik kan alleen mijn laatste 3 facturen openen, klopt dit?

Je ziet geen verbruik uit oudere maanden, omdat je bent gemigreerd naar een nieuw systeem. De facturen uit het oude systeem zijn als het goed is gewoon overgezet, maar toen moest je de verbruik specificaties nog los downloaden omdat de details toen nog niet op de facturen stonden. Die specificaties kan je nu niet meer downloaden, maar wel opvragen bij de klantenservice.

0 is wel heel weinig. Ik begreep dat bij unlimited abonnementen geen specificatie op de factuur komt. Wat voor abonnement heb jij nu?

Ik heb 5 GB internet haha, ik vond het al raar...

Trouwens zie ik nu dat het wel in de factuur staat maar dan is het wel raar dat het niet wordt weergegeven in het grafiekje

Ik kan alleen mijn laatste 3 facturen openen, klopt dit?

Je ziet geen verbruik uit oudere maanden, omdat je bent gemigreerd naar een nieuw systeem. De facturen uit het oude systeem zijn als het goed is gewoon overgezet, maar toen moest je de verbruik specificaties nog los downloaden omdat de details toen nog niet op de facturen stonden. Die specificaties kan je nu niet meer downloaden, maar wel opvragen bij de klantenservice.

Ahaaa oke bedankt!