Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw betalingen en de blokkade.
Heel goed dat je het betaalbewijs al hebt opgestuurd! Ik heb meteen jouw gegevens erbij gezocht en ik zie inderdaad dat je de factuur hebt betaald. Ik heb daarom de blokkade eraf gehaald. Je kan weer gebruik maken van jouw abonnement! Ik raad je aan om ook zo snel mogelijk de factuur van Februari te betalen. Neem hiervoor contact op met mijn collega’s van de klantenservice!
Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag, De Community staat voor je klaar!
Heb je in je profiel je klantgegevens aangevuld? Dan kan een moderator direct in je gegevens kijken. Je profiel kun je aanvullen via https://forum.tele2.nl/settings/profile
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw betalingen en de blokkade.
Heel goed dat je het betaalbewijs al hebt opgestuurd! Ik heb meteen jouw gegevens erbij gezocht en ik zie inderdaad dat je de factuur hebt betaald. Ik heb daarom de blokkade eraf gehaald. Je kan weer gebruik maken van jouw abonnement! Ik raad je aan om ook zo snel mogelijk de factuur van Februari te betalen. Neem hiervoor contact op met mijn collega’s van de klantenservice!
Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag, De Community staat voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.