Skip to main content
beantwoord

openstaande factuur betaald

  • 26 februari 2021
  • 4 reacties
  • 115 x bekeken

Afgelopen maandag via ideal vanuit de app een openstaande factuur betaald. Geld is afgeschreven.

Tot op heden staat de factuur nog op onbetaald.

Meerdere keren betaalbewijs opgestuurd maar daar reageren ze niet op.

Ook contact gezocht maar ik kom geen stap verder.

Ondertussen is het geld nog steeds weg maar de factuur nog op onbetaald en mijn abonnement nog geblokkeerd...

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hallo @Noforever,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw betalingen en de blokkade.

Heel goed dat je het betaalbewijs al hebt opgestuurd! Ik heb meteen jouw gegevens erbij gezocht en ik zie inderdaad dat je de factuur hebt betaald. Ik heb daarom de blokkade eraf gehaald. Je kan weer gebruik maken van jouw abonnement! Ik raad je aan om ook zo snel mogelijk de factuur van Februari te betalen. Neem hiervoor contact op met mijn collega’s van de klantenservice! 

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag, De Community staat voor je klaar!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

ItsNaud
Goldmember
  • Superuser
  • 619 reacties
  • 28 februari 2021

Goedemiddag,

Heb je in je profiel je klantgegevens aangevuld? Dan kan een moderator direct in je gegevens kijken. Je profiel kun je aanvullen via https://forum.tele2.nl/settings/profile


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 28 februari 2021

Hwb ik gedaan!


ItsNaud
Goldmember
  • Superuser
  • 619 reacties
  • 28 februari 2021
Noforever schreef:

Hwb ik gedaan!

Top! Ik zal een moderator vragen of hij voor je wil kijken. Prettige dag!


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 2 maart 2021

Hallo @Noforever,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw betalingen en de blokkade.

Heel goed dat je het betaalbewijs al hebt opgestuurd! Ik heb meteen jouw gegevens erbij gezocht en ik zie inderdaad dat je de factuur hebt betaald. Ik heb daarom de blokkade eraf gehaald. Je kan weer gebruik maken van jouw abonnement! Ik raad je aan om ook zo snel mogelijk de factuur van Februari te betalen. Neem hiervoor contact op met mijn collega’s van de klantenservice! 

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag, De Community staat voor je klaar!