Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart en abonnement.
Het is natuurlijk belangrijk om online te blijven in deze tijd. Geen zorgen ik ga je hiermee helpen. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat je twee nummers hebt. Welk nummer werkt nu niet en heb je al een nieuwe simkaart ontvangen? Het kaartje waar de simkaart in zit heeft altijd een tijdelijk nummer. Dit nummer kan je negeren, jij hebt zelf twee nummers en de simkaart wordt gekoppeld aan een van die nummers!
We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Daarom heb je een nieuwe simkaart ontvangen. Ik ga er voor zorgen dat jouw simkaart zo snel mogelijk wordt geactiveerd.
Stuur mij jouw 06-nummer en het simkaartnummer door in een privébericht en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt!
Als je geen ander abonnement hebt aangeschaft maar alleen een nieuwe simkaart hebt besteld, dan behoud je altijd je eigen nummer. Je gaf in de eerste regel aan dat je een hele tijd geen internet had, hoe lang was die periode ongeveer? En was je toen in Nederland of in het buitenland? Mogelijk dat daar al iets speciaals aan de hand was.
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart en abonnement.
Het is natuurlijk belangrijk om online te blijven in deze tijd. Geen zorgen ik ga je hiermee helpen. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat je twee nummers hebt. Welk nummer werkt nu niet en heb je al een nieuwe simkaart ontvangen? Het kaartje waar de simkaart in zit heeft altijd een tijdelijk nummer. Dit nummer kan je negeren, jij hebt zelf twee nummers en de simkaart wordt gekoppeld aan een van die nummers!
We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Daarom heb je een nieuwe simkaart ontvangen. Ik ga er voor zorgen dat jouw simkaart zo snel mogelijk wordt geactiveerd.
Stuur mij jouw 06-nummer en het simkaartnummer door in een privébericht en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.