beantwoord

simkaart onbruikbaar

  • 25 February 2021
  • 2 reacties
  • 97 x bekeken

hallo,

mijn abbonement zou 18 februari 2021 verlopen en heb deze verlengd tot een maandelijks opzegbaar abbonement. nu is het probleem dat ik aan het varen ben en nu weer binnen het bereik bent in europa, maar er staat dat mijn simkaart niet geregistreerd is en ik kan in mijn tele 2 alleen de factuur van februari bekijken. het is dus in mijn geval ook niet mogelijk om een nieuwe simkaart op te sturen. ik hoop dat hier een oplossing voor is.

alvast bedankt,

icon

Beste antwoord door pipodeclown 28 February 2021, 23:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5

Goedemiddag Mitchell,

Kun je wel inloggen op MijnTele2? Als je daar naar je contract gegevens kijkt zie je daar dan wel dat je contract nog actief is? Wat gebeurt er als je de simkaart in een andere telefoon plaatst?

Reputatie 7

Een abonnement eindigt niet automatisch, alleen de contractverplichting eindigt. Het abonnement loopt aan het einde van de contracttermijn gewoon door en is dan maandelijks opzegbaar geworden. Verlengen hoeft alleen als je een betere deal kan krijgen of een nieuwe telefoon nodig hebt. Hoe lang ben je gaan varen? Alle klanten zijn afgelopen maanden gemigreerd naar de nieuwe systemen en wellicht was jij recent aan de beurt. Bij sommige klanten is een nieuwe simkaart nodig om de migratie mogelijk te maken. De klantenservice kan het voor je nakijken of wacht hier tot een Tele2 moderator reageert.