De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ook opoe zit er wel eens naast qua datum, laatst nog om mijn vorige topic 🤦🏻♀️ Maar nu goed: 26 Maart 2021 heb ik een iPhone 12 besteld en ook ik maakte de fout dat ik met nummerbehoud had aangeklikt en dit moest een verlenging zijn. De medewerker heeft mij toen geholpen en er voor gezorgd dat ik de simkaart van het nieuwe nummer kon gebruiken onder mijn huidige nummer die ik wilde behouden. Dit kon tot juli 2021 en dan moest ik de simkaart vervangen met een nieuwe en die van maart 2021 zou komen te vervallen en ik kreeg van maart tot augustus een teruggave van de kosten. Nu staat er dat ik als ik wil verlengen ik moet wachten tot 24-3-2023. Dus over 156 dagen, dit is ingegaan op 24-7-2021 maar deze datum klopt niet omdat op 26-3-2021 mijn contract is ingegaan en ik ook gebruik ben gaan maken van het abonnement. Dus eigenlijk zou ik dan mogen verlengen op ongeveer 26-11-2022 ? Dus dan ongeveer over 39 dagen? Klopt dat of zit ik qua aantal dagen er naast? Ik zou heel blij worden als
Ik heb mijn PUK code nodig en het plasticje waarop dit staat heb ik al lang niet meer. Het is onmogelijk om via de (verschrikkelijke) chatbot met een medewerker in contact te komen en wat ik ook maar ingeef, ik word telkens naar de Community doorverwezen. Ik word niet eens in een wachtrij gezet, er wordt gewoon gezegd dat alle medewerkers bezig zijn. En dat terwijl ik prima wil wachten. De enige suggestie die ik krijg is om de klantenservice te bellen, maar dat gaat nogal lastig als ik mijn telefoon niet kan openen. Is er uberhaupt iets wat ik nu kan doen. Mijn dichtstbijzijnde Tele2 punt zit niet bepaald om de hoek.
Bij toeval zie ik dat tele2 mijn abonnement verlengd heb tot oktober 2024???Vreemd ik heb nergens omgevraagd?
Hoi,Ik heb sinds de afgelopen 2 maanden slecht tot matig bereik bij mijn huis. En met de week wordt het alleen maar slechter. Bijvoorbeeld een serie op Netflix kijken zonder dat die moet laden is al teveel gevraagd ):Door het slechte tot geen bereik kan ik ook niet bellen vanuit mijn huis. Op andere plekken in Nederland heb ik wel bereik.Als ik geen tot slecht bereik heb, dan zijn alle streepjes weg. En staat er een H of een E icoontje, wat denk ik geen goed teken is.Volgens de kaart van jullie is er geen storing en zijn er geen werkzaamheden in mijn regio.Overige info die wellicht handig is om te vermelden:Woonachtig in het buitengebied tussen Lunteren en Ede. Mijn mobiel is een Samsung A52s 5g. Sim kaart in een ander mobiel stoppen heeft niet geholpen.Zou iemand een oplossing voor mij hebben?Ik hoor het graag!Groetjes Mark
Ik heb al een tijdje een account en al een paar maanden een nieuw abonnement. Dit is mijn tweede abonnement bij tele2 maar sinds ik een nieuwe abonnement heb kan en van account ben veranderd sinds ik voorheen onder mijn vaders naam stond een nieuw account aan gemaakt maar ik kan dus niet mijn nummer koppelen aan mijn nieuw account. Had het nummer al ontkoppeld van hey oude account maar blijf de foutmelding krijgen "nummer al gekoppeld aan een ander account" ik heb al meerdere keren mijn oude account gecheckt maar het nummer is niet meer gekoppeld aan dit account Met vriendelijke groet,
Hey! I ordered the new Pixel 7 Pro. I got the phone already, but I am wondering how can I get the Google Buds Pro (which are suppose to be a gift)?
tele2 storing vandaagMijn internet werkt niet in maassluis
Ik heb per ongeluk bij mijn bestelling (verlenging) een verkeerde afleveradres opgegeven (verhuisd sinds juni). Contact opgenomen met Tele2 die zeggen dat ik dit bij POSTNL moet wijzigen. En POSTNL zegt dat ik het bij Tele2 moet wijzigen. Waar kan ik dit goed doorgeven? Krijg van niemand een duidelijk antwoord.
Opgelost
Ik heb een nieuwe simkaart binnen gekregen, alleen lukt het maar niet om te activeren... Heb ook geprobeerd jullie te bereiken door te bellen, maar telkens al voordat ik iemand eraan heb, hangt die automatisch op.. Kan iemand met aub helpen?
Beste,Een aantal weken terug heb ik via tele2 een abonnement aangegaan i.c.m. een nieuwe samsung s22 zwart 256gb. Om in aanmerking te komen voor de samsung cashback actie heb ik een EAN nummer nodig die op de verpakking van de telefoon staat.Helaas is deze verpakking waarschijnlijk tijdens een verhuizing afgelopen week per ongeluk weg gegooid. Kan iemand mij aan de EAN code helpen?
Goedendag, Ik heb een lopend sim only abonnement (tm september 2022). Nu kan ik al verlengen aldus Tele2 (als in de optie is er als ik bij mijn abonnementen kijk). Hiervoor wil ik een nieuw abonnement met een nieuwe iPhone. Is het dus mogelijk dat ik een nieuwe telefoon bestel en abonnement maar niet dubbel hoef te betalen, als in twee abonnementen tegelijkertijd. Of wordt mijn huidige abboneemtn overgezet naar het nieuwe abonnement?
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten op een andere naam. Ik heb hiervoor nummerbehoud aangevraagd en dat is gelukt. Alleen als ik nu probeer in te loggen staat er bij mijn eerste account dat er ‘geen actief abonnement’ is (Kan kloppen omdat die is afgelopen). Als ik een nieuw account aan probeer te maken, dan kan dat niet omdat mijn nummer nog gekoppeld zou zijn aan mijn oude account. Ik had gelezen dat alleen medewerkers dit konden oplossen. Ik wil kunnen inloggen met mijn nieuwe account en dat niet mijn oude account nog gekoppeld zit aan mijn nummer.
Gisterenavond na verlenging met toestel alsnog geannuleerd via de link naar de AMP groep ivm de late levering eind volgende week. Dit werd namelijk anders voorgespiegeld tijdens gesprek met klantenservice.🤔Daarna via Belsimpel alsnog verlenging met toestel geactiveerd en afgerekend( want die leveren wel de volgende dag…😃.). nu dus niet……Want status bij Belsimpel staat schijnbaar nog op goedkeuring van Tele2. Hoe lang gaat het duren voordat de administratie bij Tele2 de zaken verwerkt heeft? Ben nu een dag verder en nog steeds in de wacht.☹️( nog afgezien van de € 450,= die ik al had overgemaakt naar Tele2…😡).
In juni 2019 heb ik een 24 maanden abonnement genomen voor de Samsung Galaxy S8+ en in januari 2021 heb ik een 24 maanden abonnement genomen voor de Samsung Galaxy S21+. Hoezo staat er in mijn Tele 2 app dat mijn abonnement start in september 2021 en verloopt tot augustus 2024?
Hallo, Ik heb nog steeds niet mijn Samsung Galaxy buds 2 ontvangen. Die ik bij de start van mijn abonnement zou krijgen. Ben nu bijna een half jaar verder en nog steeds niks ontvangen...
Ik kan niet op mijn mobile inloggen wordt puk code gevraagd die heb ik nietIk heb hem nodig kunt u mij helpen a.u.b
I am moving abroad in December and I’ve read in the forums on tele2.nl from tele2 that it is possible to end your subscription early without having to pay the rest of the service costs if you can prove you are emigrating. When I have contacted tele2 customer service they tell me I need to pay for all of the services and the device cost. Has anyone cancelled a mobile subscription when moving abroad that can advise me?
beste,Ik heb onlangs de samsung galaxy watch 5 aangeschaft. Tot mijn teleurstelling kom ik erachter dat multisim niet mogelijk is bij tele2, waardoor ik het horloge niet optimaal kan gebruiken. Heeft iemand enig idee wanneer we multisim kunnen verwachten?Ik denk er nu over om daardoor over te stappen naar t-mobile (die wel multisim aanbiedt). Echter zit ik dan met de afloopdatum van mijn huidige contract van tele2 wat pas in oktober 2023 eindigt. Weet iemand of het mogelijk is om dit contract eerder te laten eindigen d.m.v. afkopen? Ik heb het toestelkrediet al volledig afgelost.Ik hoor graag of iemand iets weet wat mij kan helpen. met vriendelijke groet, Alice
Ik heb een vraagje over het buiten je bundel gaan. Ik ben sinds kort klant geworden bij Tele2 vanaf BEN. Ik kon daar een optie aanzetten dat wanneer ik over mijn bundel heen zou gaan ik geen verbinding meer zou hebben en dus geen extra kosten zou hebben. Is er een zelfde optie bij Tele2? Of moet ik extra op gaan letten op mijn app?Thanks!
Hi, I came back to the Netherlands and i got new sim card but there's no service,I tried to activate it following the instructions on the website but it didn't work!
Beste, Ik ben mijn pukcode code kwijt en ik krijg het niet voor elkaar om in te loggen in mijn Tele2 Hoe kan ik hiermee geholpen worden? @Moderator
Ik heb op zondag mijn bestelling geanuleerd van mijn iphone icm abbonement in de mail van amp staat dat ik ook nog een bevestiging vanuit tele 2 moet ontvangen maar heb deze helaas nog niet ontvangen.
Daar is ‘ie, de gloednieuwe OPPO A57s Welkom in deze FAQ over de OPPO A57s. In dit topic vind je alle info over dit toestel, je bestelling en wanneer je jouw prachtige OPPO in handen kunt krijgen! Goed nieuws - jouw nieuwe OPPO A57s is vanaf 3 oktober te bestellen. Lees hieronder de veel gestelde vragen en bereid je optimaal voor op jouw bestelling en nieuwe abonnement! Informatie over OPPO A57sDe OPPO A57 is direct leverbaar! Hoe kan ik mijn OPPO A57s bestellen?Vanaf 3 oktober kun je jouw OPPO A57s heel eenvoudig en snel bestellen! ► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! ► Nieuw abonnement: Ga direct naar onze webshop om jouw nieuwe Google Pixel te bestellen!Bestelling en leveringZodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kies je vervolgens zelf een bezorgdag. We informeren je hier zowel vóór als na je bestelling over. We delen de actuele levertijde
Telkens als ik probeer in te loggen krijg ik een de melding "Oh nee er gaat wat mis! Probeer het opnieuw". De gegevens die ik invul kloppen en een nieuw wachtwoord aanmaken is ook niet de oplossing. Opnieuw installeren en opnieuw mobiel opstarten werkt ook niet. Daarnaast voordat ik uitlogte op MijnTele2 lade er geen gegevens. Ben ik verbannen ofzo van de app? Heel raar ineens.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.